יום שישי, 4 בפברואר 2011

when women were flappers and men were gangsters- the roaring 20's!

בדיוק בזמן , כשכבר לא נותר מה להגיד על "מד-מן" , הסדרה שלקחה הרבה יותר מצעד אחד קדימה את נושא הסטיילינג בסדרות טלוויזיה , והראתה איך מעבירים את התחושה הכל כך מדוייקת שהבמאי ניסה ליצור בעזרת תשומת לב לפרטים הכי הכי קטנים , מגיעה לשכונה בחורה חדשה , הלוא היא - אימפריית הפשע . אינטרפרטציה מעניינת לסופרנוס , רק עם בגדים יפים יותר.

אז אחרי שכל חנויות האופנה התאימו עצמן להתלהבות סביב מד-מן האגדית , ובכל קולקציה אפשר לראות מוטיב חוזר שמקור ההשראה שלו נמצא אי שם בשנות החמישים , זה הזמן להזיז מעט את השמלות הנפוחות , לתת קפיצה קטנה אחורה ( כי מה זה שלושים שנה בעולם הגלובלי שלנו ?! ) ולפנות מקום למראה הפלאפר גירל הפרובוקטיבית במקצת . אז מה צפוי לנו ? פרוות , תחרות , פנינים , נצנצים , וכל מה שמתחבר עם השנים שלפני המשבר הכלכלי בארה"ב , תחילת תקופת היובש באמריקה , התעצמותם של ארגוני הפשע ויציאתן של הנשים אל העולם החופשי ! ראה ערך - The roaring 20's! :)

וכמו שאומרים - תמונה אחת שווה אלף מילים , אז אם כך הרבה תמונות וודאי יעשו את העבודה !

מיני הפקת אופנה במסיבה בהשראת שנות העשרים הסוערות , תתחילו להתאמן על צעדי הצ'רלסטון שלכם... :)







תודה רבה חברים יקרים על שהייתם יפים כל כך ! עזרתם לי מאד :)

9 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

וואוו אין דברים כאלה! אחד הפוסטים היותר יפים שראיתי, מציב פה רף מאוד גבוה לבאים :)
תמונות מדהימות בגדים מטריפים
the 20's are definitely wellcome :)

מורן אמר/ה...

אנונימי 1 - תודה רבה ! שמחה לשמוע :)

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

אני ממש מתבאסת שאני לא חברה שלך ולא הוזמנתי למסיבה הזאת.
זה נראה פשוט מהמם. כאילו, וואו.
הסדרה אגב מעולה. סיימתי את העונה הראשונה מזמן ואני כל כך מחכה לבאה!

שני אמר/ה...

אני כל כך מתבאסת שאני חברה שלך ולא באתי למסיבה הזאתי!!!
את מהממת, וכולכם הייתם מהממים!!!
אולי נחשוב גם על נושא למסיבת סוף סמסטר שלי?? :)

standing ovation אמר/ה...

כל הכבוד על ההשקעה יצא מעולה

מורן אמר/ה...

מיכל - אני אשקול לפרסם בבלוג לפני מסיבת הקונספט הבאה :)

שני - זה כי את סטודנטית חנונית!

standing ovation - תודה רבה ! :)

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

וואו איזה יופי! ממש ממש מקסים! לא להאמין שזה בארץ :)
במקרה הכי טוב יכולתי להגיד - מסיבת פורים, אבל בגלל שעד פורים יש עוד חודש וחצי...
בכל אופן, סחטיין על ההפקה.

שרונה
Photo.Fashion.Passion

Tea Joeli אמר/ה...

love your style:)
www.thebrunetteworld.com
xxx

E אמר/ה...

הפקה מקסימה ותמונות משגעות!