יום רביעי, 1 בדצמבר 2010

good morning upper east siders ...

אין דבר טוב יותר מלפתוח את הבוקר בסניף בלומינגדיילס בלקסינגטון , באיזור המוכר לכולנו (או לפחות לרובנו ) מהסדרה האהובה – גוסיפ גירל . עוד יותר נחמד זה לצאת מבלומינגדיילס עם 'ליטל בראון באג ' שבתוכה מונח לו הרכש החדש – ארנק קרוקו מבית מייקל קורס ( אם כבר , שיהיה תואם לתיק :) ) . המשכנו לטייל לאורך שדרות לקסינגטון , ביקרנו בחנות הממתקים המגניבה ביותר שראיתי , במיוחד לחובבי הגומי שביננו , קנינו עוד כמה שטויות באווירה יוקרתית , וחזרנו אל המציאות , אחרי שהעברנו יום בשיטוט ברחבי האפר איסט סייד כשידינו עמוסות בשקיות ( אמנם לא של שאנל ומיו מיו , אבל נשאיר משהו לפעם הבאה ! )
עוד דבר שכדאי מאד לעשות הוא לבקר במוזיאון האופנה ב- FIT , אשר מוצגות בו תערוכות מתחלפות על אופנה בכל הזמנים , אופנה יפנית , אופנה ירוקה וכו' ( פרטים ניתן למצוא באתר המוזיאון ) , הכניסה לא כרוכה בתשלום ונותנת טעימה קטנה קטנה מחייהם הסוערים של הסטודנטים לעיצוב בניו יורק !
עברנו גם במוזיאון הסקס , שהתברר כבזבוז זמן לאחר מכן , הסתובבנו בשדרות מדיסון ( שיהיה גם קצת מד מן ... ) ובשעות הערב המוקדמות נסענו ללינקולן סנטר ל- NYC Ballet . המופע היה 'ארבע העונות ' של ויואלדי , ועוד מופע שתסלחו לי מכיוון שאיני זוכרת את שמו . המופע היה אחת החוויות המדהימות והמיוחדות ביותר שצברנו בטיול , והמסקנה הברורה שהסקנו לבסוף היתה – כשתהיה לי בת היא ללא ספק תהיה בלרינה!
יום למחרת הסתובבנו בשדרה החמישית כששני תרה בחיפושים אחר מקור הריח הכה נהדר של עוגיות \ עוגות \ דברים טובים אחרים שליווה אותנו מצאתנו מתחנת הסאבווי . לבסוף מצאנו , והדבר אינו היה מפתיע – הגענו למגנוליה בייקרי , המפורסמת מסקס והעיר הגדולה בזכות הקאפקייקס המושלמים שלה. ואכן כך היה הדבר , הקאפקייקס בהחלט היו מושלמים ! יש בסיס לקרדיטים שניתנים להם . באובר דוז של סוכר אך מאד מרוצות המשכנו את היום שלנו , מתכננות אותו כך שגם בסופו נגיע למגנוליה , לקנח באיזה red velvet cupcake !







3 תגובות:

שני אמר/ה...

אמממממ!!!! את מורן! את לא מבינה בכלל כמה עשית לי חשק לעוד קאפקייקס!!!

טוב עוד חודש וחצי יש לי יומודת וחצי- תתחילי להתטמן בהכנת קאפקייק יומולדת עד אז :) (אני רוצה את השוקולד והבננה) - או שאולי עדיף שפשוט נבקש מבובי להביא לנו מספרקלס ערכת הכנה כשהוא מגיע :)

מעין מ. אמר/ה...

חיכיתי שתעדכני, איזה כיף שחזרת לבלוג :) זו הפעם הראשונה שאני מגיבה, אבל אני עוקבת כבר כמה חודשיםץ

מורן אמר/ה...

גם לי מאד כיף שחזרתי !
שמחה שאת עוקבת , מבטיחה לא לאכזב! :)