יום חמישי, 10 במרץ 2011

נעים להכיר , הפייבוריטים לחורף 2011

אני מניחה שאני לא היחידה שחשה תחושת בלבול בשבת שעברה , כשהשמש הפציעה והרגיש כאילו ימיו האחרונים של החורף כבר מאחורינו . מצד אחד אני מודה שגם אני נשביתי בקרניה המלטפות של השמש והתחשק לי ללבוש שמלה קלילה ולצאת , ומצד שני ומיד נזכרתי שבכלל לא מיציתי את החורף עד תומו , ויתרה מזאת - לא העליתי אף לא פוסט חורפי ראוי אחד ! אנחת הרווחה הגיעה מיד ביום ראשון כשמזג האוויר היטיב עימי וארגן לי שבוע אולטימטיבי ללבוש את המדגם המייצג של הפריטים האהובים עליי לעונה זו .

אז אמנם תקופת הפסיכומטרי אינה התקופה האופנתית בחיי , ולמרות זאת אני משתדלת לשמור על שיק , ואפילו נראה לי שאני עשויה לקבל את תואר המתלבשת הטובה ביותר ביואל גבע ! חבל שהתואר הנכסף לא יזכה אותי בציון שמתחיל ב 700 , ואני צריכה לשבת וללמוד מילים מילים איזוטריות בדיוק עכשיו כשאני כותבת פה. על כן אני אקצר במילים , ואייחל שיגיע כבר ה-14 באפריל !






שמלה - Alexa Chung for Made well , מעיל - פרנץ' קונקשן , תיק - אלדו

כובע - H&M , נעליים - אורבן אאוטפיטרס , כפפות - מנגו

סופ"ש חורפי וחמים לכולם !

תודה לאחותי שצילמה אותי בין טיפות הגשם !

2 תגובות:

Hadas אמר/ה...

בהחלט המתלבשת המצטיינת בכיתה!
השמלה השחורה נהדרת..

sefi אמר/ה...

וואו, איך פספסתי את הפוסט הזה שלך!
את ניראת מהמם והתיק הזה, פשוט מושלם. אני רוצה גם!