יום שבת, 13 בפברואר 2010

מרקס אנד ספנסר , טופ שופ ומה שבינהם :)

כמו שהבטחתי לפני ימים רבים , הנה פוסט לונדון מאוחר , אך עדיף מאוחר מלעולם לא !
התלבטתי אם להעלות למרות שעבר מלא זמן מאז שחזרתי , והנסיעה כבר לא ממש אקטואלית אני מור , אבל לבסוף החלטתי שהבטחות צריך לקיים ושחוק ההתיישנות אינו חל על מסעות שופינג בחו"ל! ( וגם כי יש לי מיליון תירוצים ללמה לא העלתי פוסט בכל הזמן הזה! :) )
בכל אופן , אני מניחה שהתמונות ידברו בעד עצמן , אין ספק שמתוך שלוש הפעמים שהייתי בלונדון – זו היתה המוצלחת ביותר! ( מממ אולי כי גיבשתי אג'נדה אופנתית מבוססת ויכולתי לממשה בסיילים המטורפים? )
מעבר לעובדה שתקופת החגים זו ה- תקופה לטייל באירופה , השנה מזג האוויר בלונדון שונה מהרגיל , וזכיתי לראות את לונדון לבנה ומושלגת ( עובר אורח בריטי חלק עמי אינפורמציה שהוא גר בלונדון מזה 25 שנה והוא מעולם לא ראה את ההייד פארק קפוא לחלוטין! טיימינג נהדר!) למרות הקור ההיסטרי והעובדה שהרגשתי כמו דוב קוטב עם כל המיליון שכבות שהתעטפתי בהן , אין דרך כיפית יותר לחוות את חווית החו"ל אם לא ע"י מזג אוויר שונה לחלוטין מבארצנו הים תיכונית .
בשורה תחתונה , אפשר לסכם את הטיול הזה בקאפקייקס , פפיונים , פיש אנד צ'יפס וטופשופ!
ואני שואלת – מה צריך יותר?!









תודה רבה למאיל'ה חברתי האהובה שלא האיצה בעת ביקוריי הרבים , החוזרים והנשנים בכל חנות שנראתה לי כמכרה זהב של פפיונים! :)

שבוע טוב לכולם !

תגובה 1:

נבו אמר/ה...

אהבתי את התמונת וינטאג'.