יום רביעי, 20 בינואר 2010

aux , champ elysee

סוף סוף התפנה לי קצת זמן והתאפשר לי להקדיש אותו לבלוג ( כמה רע מצידי למקם אותו ככה בסדר העדיפויות! *דרוש שיפור* . )
לענייננו- אז את הסילבסטר חגגנו על המטוס ( אם באמת היתה חגיגה , אני כנראה בדיוק ישנתי ), נחתנו בפריז ב- 05:00 בבוקר , ניהלתי שיחה קולחת עם נהג המונית שלא הבין מילה באנגלית (הפתעתי גם את עצמי ! שיעורי הצרפתית שלי בכל זאת שווים משהו מסתבר :) ) , שמנו את המזוודות במלון ויצאנו לכתת רגלינו ברחובות פריז המנצנצת והקפואה. בדגש גדול על הקפואה . על אף שקצת התאכזבנו לגלות שהכל סגור ב- 1.1.10 , היה משהו נורא יפה בשקט הזה ששרר ברחובות . חלונות הראווה המקושטים לקראת הכריסמס והשנה החדשה ( זה לא כל כך נעים לראות H&M סגור ..) , עצי המתנות שנראו מכל חלונות הבתים ופקקי השמפניה והקונפטי שהיו מפוזרים על המדרכות ממש העצימו את אווירת החג . יום למחרת היינו ביורודיסני ! וואו . אני לא כל כך זוכרת את רמת ההתלהבות שלי בפעם הקודמת שביקרתי שם , אבל העובדה שאני כבר בת 20 וכמעט אחת לא שינתה אפילו בטיפה את ההתרגשות. הרגשתי כמו נסיכה ליום אחד! ( חבל שבחצות לא חיכתה לי כרכרה , ואפילו לא דלעת - הנסיכה המודרנית נוסעת במטרו! )
כמובן שביקרנו בלובר , באייפל , בגאלרי לאפייט [ אוי אוי . גאלרי לאפייט . הדבר היחיד שמסגרת האשראי שלי אפשרה לי לקנות שם היה תיק לונג צ'אמפ ובושם קוקו מדמואזל – לפחות יצאתי עם שקית ( אמנם קטנטנה ) של שאנל ! ] .
לסיכום – אין תקופה יפה יותר לבקר בפריז , ובאירופה בכלל . שווה את הקור והמטורף ואת הצינון שבא אח"כ .
אווווו , שאן זה ליזה :)



שדרות השאן זה ליזה בלילה..

יורודיסני!





merry christhmas





ווג ושמפניה. מה צריך יותר?

היופי שבפשטות...

גאלרי לאפייט

פוסט לונדון יגיע בקרוב , וכן גם פוסט ( פוסטים יותר נכון ) של כל הדברים שרכשתי לי .
סופ"ש מקסים !

3 תגובות:

עפר קאפקייקס אמר/ה...

אירופה בחגים היא באמת אחד הדברים הנפלאים שיש.

sefi אמר/ה...

איזה תמונות חמודות... איזה כיף לך.
אהבתי במיוחד את התמונה שלך אוכלת עוגת תותים בכובע מנומר. שני הדברים האהובים עליי!

טנטי בקי אמר/ה...

פריז, או פריז. חגים בחו"ל זה באמת שווה את הקור. איך היה מתאים לנו! תמונות מקסימות. מחכות לעוד.