יום חמישי, 18 בפברואר 2010

היכון , הכן ,לבש! בזהירות.. מרתון גרביונים - חורף 2010


אחד הדברים שיותר מעציבים אותי זה רכבות בגרביונים . כמובן שאין זה מונע ממני לאסוף זוגות זוגות של גרביונים מגניבים ( זו אהבה שפיתחתי בשנים האחרונות , כעת היא בקרב צמוד עם אהבתי הרבה לתיקים ) . בנסיעה האחרונה ללונדון קניתי מלא מלא גרביונים , שנשארו באריזה בתוך קופסא מסודרת עד שיהיה איזשהו אירוע מיוחד שייאלץ אותי לחרוק שיניים , להוציא אותם מהאריזה , ולהתפלל שלא יקרה להם כלום .
בתחילת השבוע כשהתחיל להתחמם פתאום נפל לי האסימון שיש מצב שבעוד ימים ספורים ייגמר החורף ולא תהיה לי הזדמנות לגרוב את כל הגרביונים החדשים שלי ושאני חייבת לנצל את ימי הסוג של חורף האחרונים .
בינתיים משימה זו עברה בשלום , וכבר ארבעה 4 מזוגות הגרביונים שלי נלבשו ונשארו שלמים ( טפו טפו טפו !! ) . מבטיחה במהלך הזמן הקרוב פוסטים של כולם ( כדי שיהיה מה להראות לילדים J ).
וויש מי לאק במרתון הגרביונים שעד כה עובר בהצלחה , ומי יודע , אולי הפוביה שלי מרכבות בגרביונים תיפתר! ( הלוואי הלווא הלוואי ! )






שמלה - אמריקן אפרל , חולצה - טופשופ , תיק - longchamp

גרביונים - מיס סלפרידג' , נעליים - זארה

מיליון תודות לשניקי ! אין כמוך בעולם כולו!
סופשבוע אביבי ומקסים לכולם!

אין תגובות: