יום רביעי, 30 ביוני 2010

Welcome to my life ...

בעודי מנסה להשלים עם העובדה המצערת שהעיסוק היחידי שלי בימים אלו מתקרב לקיצו , החלטתי לדחות את הקץ ככל האפשר ולצפות בארבעת הפרקים הנותרים של גוסיפ גירל במרווחי זמן גדולים יותר ( בניגוד ל8 פרקים ברצף נגיד? וולקם טו מיי ניו לייף! ) ולכן מצאתי את עצמי סתם כך מסדרת את המגירות והקופסאות שתמיד דוחפים אליהן את כל הפיצ'יפקעס שנערמים באמצע החדר בזמן שמסדרים , שמצד אחד אי אפשר לזרוק ומצד שני ספקני שאי פעם אני באמת אצטרך משהו מאותם דברים ( כן , אמא שלי בהחלט תסכים עם תכונת האלטיזעכן הידועה לשמצה שלי! ) . למען האמת הופתעתי ומצאתי המון הפתעות חמודות שאני שמחה מאוד שלא זרקתי , למרות שפייס איט , הם כנראה ייזרקו בפעם הבאה שאחליט לסדר!
אני חושבת שסביבת המחייה שלנו אומרת עלינו לא פחות מאשר הבחירות האופנתיות שלנו , ועל כן הנה פוסט הצצה ראשונה לחיי !








הייתי רוצה מאד להודות לשני, אבל הפעם חבר'ה החלטתי להשתעשע עם המצלמה ואת הפוסט הזה צילמתי בעצמי !

את שני -חסרת מאד , תסיימי ללמוד כבר !
סופ"ש מהנה , XOXO .

7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מורן שלי!!! הפוסט מקסים!!
עוד שבוע אסיים ונצלם המון ביחד :)

הדר אמר/ה...

אילו דברים מקסימים! מאיפה קופסאות הפח העגולות הפרחוניות?!...

מורן אמר/ה...

את שני - את ממש צריכה להיות גאה שהסתדרתי ככה בלעדייך! :)

הדר - תודה ! מממ הן מחנות בחיפה שנקראת לולו ... ברחוב מוריה אם יוצא לך להגיע לאיזור :)

Culturista אמר/ה...

אני לא בטוחה במה אני מקנאה יותר- בכשרון הצילום שלך או בדברים שאת מצלמת!

אהבתי ממש את הדובים עם חולצות השאנל והשמעטס! איזה מתוקים!
ואגב הקאפקייקס שהופיעו לך על אחת הקופסאות- אתמול ביקרתי לראשונה בקאפקייקסיה בת"א, והיה דיי נחמד, הציפיות שלי היו גבוהות מידי כנראה- זה יפה יותר משזה טעים :)

Nina אמר/ה...

הבלוג שלך מקסים, השילובי פריטים שלך מאוד מוצלחת!

מורן אמר/ה...

נעמה - יאא איזה כיף לקבל מחמאות על הצילום בפעם הראשונה שאני מצלמת פוסט לבד! וכן , הקאפקייקס הרבה יותר "טעימות " ויזואלית! :)

נינה - תודה רבה ! איך אני אוהבת להתקל בתגובות של קוראים חדשים :)

מאיה אמר/ה...

מורן אני לא מאמינה שלא קיבלתי שורה בבלוג- תודה למאיה על מתנת היום הולדת שמופיע בתמונות (הדובים למי ששאל את עצמו)
את מורן הפוסט מהמם כבר מלא זמן אמרתי לך שאת צריכה אחד כזה