יום שני, 7 ביוני 2010

פוסט קצת פחות אופנתי!

אחרי שבוע התנתקות אני חוזרת אל הציוויליזציה , אמנם לא במיטבי אך רציתי להודיע שאני פה!
אמנם זה פוסט שונה מהרגיל , חסר תמונות ואאוטפיט , וזאת בגלל שאת השבוע האחרון העברתי בבית חולים , מנותקת מהעולם ( ככה זה כשבמחלקה הנוירולוגית אין רשת אלחוטית! ) ולמרות שהפיג'מה מעטרת הקאפקייקס שלי די מדליקה , וצמיד בית חולים הוא סוג של אקקסוריז , לא היה לי כח אפילו להצטלם ( סימן מספר אחת לזה שאני באמת לא מרגישה טוב! ) , שלא לדבר על להתלבש ( אפילו שלא מצאתי את זה כסימפטום ) , ונכון לכרגע התמונות היחידות שלי מהשבוע האחרון שאני יכולה להעלות הן סיטי מוח ואולטרסאונד כלי דם ! אבל עזבו , לא בא לי שחור לבן :)
בכל מקרה אני מקווה שבקרוב מאד אני אחזור למוטב , מבטיחה שאתם תהיו בין הראשונים לדעת!
המשך שבוע טוב לכולם, ותודה רבה לכל המבקרים למינהם :) !

3 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

מקווה שאת מרגישה יותר טוב:) מחכה לפוסט לבוש!

Culturista אמר/ה...

החלמה מהירה!
מה קרה??

אנונימי אמר/ה...

אוי.. מקווה שתרגישי טוב ושזה לא משהו רציני