יום רביעי, 21 באפריל 2010

העבר מאחוריה היא צופה אל הבאות !

בכל שנה ביום הזכרון קשה לי עם המעבר הזה מעצב לשמחה , מכאב לגאווה ומשקט לחגיגות , ואיכשהו לאט לאט המעבר הזה עושה פייד אאוט וכל המדינה עוברת לאווירת חג . השנה המעבר מבחינתי היה פחות קל משום מה , ואפילו למשמע זיקוקים ולמראה ילדים מרססים ספריי קצף , עדיין הרהרתי בדעותיי לגבי הרצף של שני הימים האלו . בסופו של דבר כשכבר היינו בדרכינו לתל אביב לחגוג את יום העצמאות , הגעתי לתובנה ( בעזרת חברותיי לשיחה ולנסיעה כמובן ) שאמנם המעבר הזה קשה אבל הגיוני . ודווקא האירוניות הזו שאנו נעצבים על אלו שנפלו ומיד לאחר מכן חוגגים את עצמאותה של המדינה מראה שרק בזכותם אנחנו פה , שהם לא לחמו לחינם .

- פייד אאוט –

ובמעבר חד אל חגיגות יום העצמאות , שהתחילו במרכז סוזן דלל במסיבת אוזניות אדירה ( גאוני , פשוט גאוני ! ) , המשיך במסיבת רחוב עמוסה הרבה יותר מדי בנווה צדק והסתיים בחיפוש אחר משהו אכיל שלא דורש זמן המתנה של שעתיים , שעלה בתוהו לבסוף .





סריג- H&M , חולצה - חנות יפה , חגורה - יד שניה

חצאית - מנגו , נעליים - אלדו , גרביים - גולף אנד קו

מקווה שכולם חגגו , ספגו ריח על האש וניצלו את החג המשמח !
ואי אפשר בלי אלפי תודות לשניקו ..
המשך שבוע מהנה לכולם !

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

הכל נורא יפה! אהבתי את הרקע הצהוב המהמם ואת איך שזה מתאים לפרחוניות של הגופיה. גם הרגביים שמציצים מהנעליים והחילזון מתוקים.

מורן אמר/ה...

כן וואו זה היה ממש כיף למצוא פתאום קיר בצבע כזה להצטלם עליו אפילו בלי להתאמץ! תודה :) אגב הגרביים האלו גם סופר נוחות , יש להן כריות כאלו מקדימה! מומלץ :)