יום רביעי, 14 באפריל 2010

שוקו וניל , או וניל עם פצפוצים?

אהבתי הרבה לצילומים לבלוג , גברה עוד יותר כשהצילומים היו ספונטניים למדי , סתם כך באמצע היום כשאספתי את שני מהמכללה ובדרך עצרנו לאכול גלידה ותוך כדי המוח הכה פרקטי שלנו מיד מצא בסיטואציה ובאאוטפיט פוטנציאל לפוסט נחמד וקליל , בדיוק כשהיינו בעיצומה של שיחה על הקראש החדש לגבי הדפסים על דברים שאמורים להיות מונוכרומטיים.
כולנו היינו בשלב שחשבנו שחולצות פולו זה הבשורה הבאה , ושבג'ינס ופולו על כל וריאציותיה ( חולצה ורודה עם סוס ירוק , תכלת עם סוס ורוד ולמשקיעים אפילו פסים! ) סגרנו את ההופעה . כן אני מודה , גם אני נפלתי במלכודת המותגים ונסחפתי אחרי החולצות המונוכרומטיות האלו . אבל כנראה שגם אז , היו בי ניצני חיבה להדפסים ואיכשהו מצאתי את הפולו הזו בין כל החלקות שהיו על המדפים והחלטתי שזו בהחלט השקעה חכמה! ואכן היום היא בהחלט משמשת אותי כראוי בעולם שנראה כאילו לקה כולו במגפת הטרנד הפרחוני ( או שבעצם זה אכן מה שקרה ? ייתכן , ראה ערך מנומר זה השחור החדש ! ) . בכל אופן , על אף שהעדפותיי הקולינריות הן שוקו וניל , בחיים האמיתיים אני מעדיפה גם פצפוצים ! עוגיות גם הולך ... כן יירבו הפאטרנים!






חולצה - פולו ראלף לורן , ג'ינס - יד שניה , תיק - חנות יד שניה בלונדון

נעליים - ישנות מפעם , גרביונים - טופשופ , קשת לשיער- חנות בגדי ילדים כלשהי

שיהיה לכולם כמעט סוף שבוע מקסים וצבעוני !

תודה רבה לשניקו על הצילומים , ועל כך שהקריבה חלק מהגלידה שלה שנמסה תוך כדי הצילומים :)

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני לא מאמינה שלא נתת לי קרדיט על מציאת החולצה. ממש פלגיאט

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

בהחלט יציאה טובה החולצה הזאת! מהארץ?
בא לי גם!
אני חובבת מושבעת של טומי וראלף לורן, ולדעתי אפשר גם להפוך אותן לשיקיות בשילוב חצאיות בגוונים מעניינים.
אולי פעם אעלה איזה פוסט בנושא :-)
שרונה

מורן אמר/ה...

כן היא מהארץ אבל מלפני די הרבה שנים... ברור שאפשר ! מחכה לפוסט :)