יום שישי, 19 במרץ 2010

רגע לפני שחיי השתנו

בדיעבד אני מבינה שעד עכשיו הייתי חצי בנאדם , כאשר היום מצאתי את החצי השני שלי , שפרוס לשישה תשלומים בכרטיס האשראי שלי , זוג משקפי שמש של שאנל , וכל מילה מיותרת .
סתם , לא חצי , אולי שליש. יש לי עוד שליש חסר לתיק 2.55 , ועוד שליש למשהו קצת פחות מוחשי ( בן אדם חומרי שכמוני! בסדר , השארתי גם מקום לאהבה. )
התמונות צולמו קצת לפני ביצוע הרכישה , למען האמת טיפה מבאס כי הן מתאימות בדיוק לאאוטפיט , אבל אין להתבאס על פוסט שהלך ( בכל זאת שקית של שאנל מונחת על ידי ) , ותיעוד של הבייב'ס החדשות שלי יבוא בימים הקרובים!
בהחלט כיף לפתוח כך את הסופ"ש , אולי זה סימן לדברים טובים שיבואו ?
אהבה שמחכה לי מעבר לפינה או שמא זה הוא התיק שאנל שמישהו מתכנן לקנות לי מתנה לפסח ? ( אהם אהם , אמא אם את קוראת את הפוסט ! )




משקפיים - איפושהו בארה"ב , חולצה וקרדיגן - מנגו , צמיד - אקססורייז

מכנסיים - טופשופ , נעליים ותיק - מיס סלפרידג'

עד אז אני אסתפק במה שיש , שיהיה אחלה סופ"ש מלא בדברים הקטנים שגורמים לחייך !
שניקי אין כמוך – תודה על הכל!

3 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

המשקף הולם אותך :) וכל ההאוטפיט בכלל הורס!

CV אמר/ה...

אההה ! איפה מצאת משפקי שמש של שאנל??
אני מחפשת כבר הרבה זמן חנות שמשווקת אותן!
וכל הכבוד על הצעד המשמעותי, אני יכולה להזדהות. משקפי שאנל זה משהו שאני רוצה כבר הרבה זמן והמחיר באמת די מרתיע.
אבל כמו שאמרת, חצי בנאדם ?

מורן אמר/ה...

את שלי קניתי בזיגי שאול בחיפה , אבל יש גם באופטיקנה...
הן בהחלט שוות את המחיר..
go for it :)