יום שני, 15 במרץ 2010

קפיצה קטנה לקיץ


תוך כדי שהצטלמתי לפוסט והחלטתי שנמאס לי מהפוזות הרגילות ושאני חייבת לגוון , התחלתי לקפץ לי ( במשך די הרבה זמן אני חייבת לציין ) ובסופו של דבר יצאו כמה תמונות קפיציות מגניבות .
מה שעוד יותר מגניב , ולזה שמתי לב רק כשהגעתי הביתה , זה שאני בעצם לובשת ג'אמפסוט ! ללא ספק יהיו לי עוד כמה כאלו בארון במהלך הקיץ , מה שבטוח זה שזה יותר נוח משמלה! מומלץ בחום.
הפוסטים הקצרים לאחרונה אינם מעידים על ריקנות או שחלילה נגמרו לי נושאי השיחה ( זה כנראה לא יקרה לעולם ) אלא פשוט מתוך חוסר זמן וטיפה פחות השראה . מקווה שהתמונות מדברות בעד עצמן :)






ג'קט - זארה , ג'אמפסוט ותיק - מיס סלפרידג' , גרביונים - המשביר לצרכן

נעליים - טופשופ , משקפיים - יד שניה

תודה רבה לשניקו על התמונות המהממות!

שבוע כיפי לכולם !

תגובה 1:

blossom button אמר/ה...

התמונות יצאו ממש מגניבות! אני ממש אוהבת את התמונות שלך,הסגנון,הצבע,הלוקיישנים-הכל!
וג'אמפסוט זה בהחלט פריט לבוש חיוני,פותר הרבה בעיות