יום שבת, 7 בנובמבר 2009

wild princess






במהלך השבוע האחרון לחופש שלי ( כן , מצאתי עבודה! פרטים בהמשך.. ) , החלטתי לעשות כמה דברים נחוצים שהבטחתי לעצמי לעשות לפני שהלו"ז שלי מתמלא , ומצאתי לנכון להתחיל דווקא בסידור המגירות בשידה שלי .
גם בגלל שהן הכי פחות מבולגנות מכל שאר הדברים שאני צריכה לסדר , וגם בגלל שאני מאד אוהבת את התכולה שלהן , שלפעמים נשכחת קצת , וכיף לסדר פריטים מיוחדים שלא יוצא לי ללבוש ביום יום. אז כן , מדובר במגירת ההלבשה התחתונה שלי – אחת הפינות האינטימיות והאהובות עלי בחדרי !
הלבשה תחתונה בעיניי היא חשובה לא פחות מהבגדים שאנו לובשים ורואים כלפי חוץ , ולכן אני לא חוסכת בהשקעה גם בפיג'מות סקסיות , כותנות וכו' וכו'.
תוך כדי שסידרתי את מגירת בגדי הלילה שלי שמתי לב שיש ממש ניגוד בין הפריטים , ושהם מתחלקים לשתי קבוצות . על אף שרובם ככולם עשויים מסאטן , תחרה ועוד תחרה , יש ממש הבדל באווירה שכל אחד מהסטים משרה .




מצד אחד תחרה לבנה עם סאטן ורוד בהיר יכולה להתפרש כמראה תמים , ילדותי וחלומי , ומצד שני תחרה שחורה יחד עם סאטן שחור ועיטור מנומר עשויה להראות קצת קינקית , שובבית ופראית.
נורא רציתי להעלות פוסט שמביא לידי ביטוי את הניגודים , אך מטעמי צניעות החלטתי לחפש פריטים אחרים בארוני שיעבירו את התחושה הזו .
ועל כן הרכבתי את האאוטפיט הבא :
השמלה הורודה עם התחרה מתחתיה , יחד עם הקרדיגן המנומר המאד מנוגד לה , בשילוב עם מגפיים ולק שחור הרגיש לי כדוגמא מצויינת לכך .
מקווה שאכן התחושה הרצויה מועברת בתמונות ( על אף שנדרשתי לתת הסבר קצר לפני ).


קרדיגן- מנגו , שמלה- יעל קדם , שרשראות- גראס ,אבגד , אודם- איב סאן לורן

גרביונים- המשביר לצרכן , מגפיים- סטיב מאדן , תיק- טופ שופ

שיהיה לכולנו שבוע מלא ניגודים מפתיעים שיחד מרכיבים מציאות נהדרת!
ושוב – מלא מלא תודה לשניקי הצלמת המתלמדת שלי שעושה את עבודתה בצורה מדהימה :) !




3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שלום מורן
אני קוראת את הבלוג באדיקות, ואני חייבת להעיר שהשילוב אולי מתאמץ מדי. השמלה נהדרת בזכות עצמה, ואולי הייתה משתלבת עם קרדיגן ארוך בצבע אחיד וכהה. השמלה עצמה מספיק "Detailed" ולכן זה מעמיס מדי.
הצבע של הגרביון נהדר ומתאים לצבע העור שלך. כנ"ל השפתון.
הייתי מחפשת נעליים אולי שיותר יתאימו (יש משהו גס במגפון!). לדוגמא- זוג נעלי עקב לבנות מטופשופ שיש ברשותך.

XOXOXO
Fashion girl

מורן אמר/ה...

האמת שהתלבטתי בין קרדיגן אפור ארוך לבין זה , ובסוף החלטתי שזה יותר יעביר את התחושה שרציתי . מה גם שקרדיגן חלק זה פחות להעיז, ואפילו שגם השמלה וגם הקרדיגןן מלאים בפרטים , לטעמי זה לא נראה עמוס מדי... תודה על הביקורת בכל מקרה, שמחתי לשמוע את דעתך ולקחת לתשומת לבי :)

אנונימי אמר/ה...

היי מורן!
בלוג ממש מקסים, בול הטעם שלי בבגדים. אהבתי את האאוטפיט אבל אני חושבת שהמגפונים לא כל כך מחמיאים, נראה לי שנעל עקב תעשה את העבודה הרבה יותר טוב.

בהצלחה!