יום שישי, 30 באוקטובר 2009

גופיות - פנו מקום ...



אין ספק שכנראה המערכת החיסונית שלי הרגישה את החורף שהגיע , וכבר ביום ראשון שלחה אותותיה וגזרה עליי לבלות את שעות הקיץ האחרונו מתחת לפוך , מלווה במד חום , טישו והמון אדוויל . מה שמנע ממני להעלות פוסט קייצי ואחרון עם שמלה חדשה ופרחונית , מכיוון שלא יכולתי להצטלם בימים האחרונים ( אף אדום לא הולך טוב עם לוק קייצי ) , וכמו ששלי ( אוסף פרטי ) אמרה בפוסט האחרון - עונת המעבר מקשה על חיי הבלוגריות ! לכן אצטרך כנראה לחכות לקיץ הבא , או לעוד יום יומיים של שמש על מנת ללבוש שוב את השמלה שלי . בכל מקרה , היום , כשהגחתי לראשונה מפתח הבית לאחר שבוע בערך , קצת שמחתי לגלות שאני לא סתם חולה באמצע הקיץ ושצריך להתלבש חורפי ! הריח המדהים של אחרי הגשם קצת הרגיש כמו חו"ל והזכיר לי שאני חייבת במהרה למצוא עבודה אם אני אכן רוצה לצאת מגבולות מדינת ישראל בשנה הקרובה ! אם למישהו יש הצעות - יותר ממוזמן ליצור עמי קשר... =]



ג'קט- שוק הפשפשים , אפודה ומכנסיים- טופשופ

תיק- H&M , מגפיים- פורנרינה

ועכשיו אחרי יום שלם שביליתי מחוץ לפוך - אני אחזור למיטתי , כדי שסוף סוף ביום ראשון אוכל להתחיל לחפש עבודה , מבלי שיהיו לי תירוצים נוספים .
סופ"ש נעים , וחורף שמח! ותודה רבה לשניקי על הצילומים והסבלנות!

אין תגובות: