יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

the "school girl" look



כל האווירה הסטודנטיאלית שעוטפת את השבועות האחרונים , בהם חוזרים הסוטדנטים אל ספסל הלימודים , עושה לי קצת חשק לקנות מלא עטים ומחברות , לבחור מה לובשים ליום הראשון ללימודים , ולהצטרף אל המלומדים שבין חבריי ולהתחיל ללמוד.
כנראה שדחף זה יחלוף לי בקרוב , לאחר שאשמע כמה קיטורים מצדם ואזכר בכמה כיף זה שיש לי עוד שנה - שנתיים עד שאכנס שוב למסגרת תובענית שכזו .
אבל לבינתיים , אני אנצל את זה שאפשר רק לפנטז על "התלבושת האולטימטיבית לסטודנטית מן המניין " ואעלה תמונות של האאוטפיט הזה , שאמנם הסיכוי שאכן אתלבש ככה ליומי הראשון במוסד אקדמי כלשהוא די קלוש ( אלא אם כן זה יהיה יחד עם סרינה ובלייר בעונה החדשה של גוסיפ גירל ) , באיזשהו מקום השילוב של החולצה המכופתרת עם השרוולים התפוחים יחד עם הסוג של סראפן שחור , הזכירו לי את מראה הסקול גירל האופייני .















מעיל - זארה קידס , שמלה - H& M

מכופתרת ונעליים - זארה , תיק - מנגו






תחילת שנת לימודים מוצלחת לכל אלו שמתחילים וכבר התחילו ,

ולאלו מכם שממשיכים את החופש ( כמוני ? ) - נצלו את הזמן !

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אני פשוט חייבת את הנעליים האלה!