יום שני, 10 באוגוסט 2009

מקור ההשראה

לפני שבועיים לערך ביקרתי בתערוכת הבוגרים של שנקר , זאת מכיוון שכבר הרבה זמן אני חושבת בכיוון של לימודי עיצוב וכאלה , וחשבתי שזו הזדמנות נפלאה לטעום קצת יותר מהעולם המדהים הזה .
מהשניה הראשונה שנכנסנו למכללה , והדבר הראשון שניצב מול עיניי היה קיר הגרפיטי המגניב ( כן , זה שמופיע באתר חח) החלטתי שכאן אני רוצה ללמוד.
התחלנו את הסיור בקומה האחרונה , בתערוכה של מחלקת תקשורת חזותית והמשכנו למטה לשאר המחלקות .
העבודות רובן ככולן היו מקור ההשראה הכי גדול שנתקלתי בו עד כה . ממיצג למיצג ומקומה לקומה הבנתי יותר ויותר כמה שאני רוצה ללמוד עיצוב , ולא עוד מקצועי בנאלי כמו משפטים או מנהל עסקים .
במהלך היום רווי ההשראה הזה , התמלא ראשי בכל כך הרבה רעיונות יצירתיים החל באיך להפוך את השמלה הכל כך לא שימושית לפריט מדליק ופרקטי , וממשיך למחשבות מהפכניות על גאדג'טים שתמיד רציתי שיהיו לי .
המחלקות שאליהן הכי התחברתי היו עיצוב תעשייתי , עיצוב טקסטיל ועיצוב אופנה ( שאת התערוכה שלהם ראינו בקסטרו בסנטר בהמשך היום ).
כבר שבועיים עברו מאז , ועדיין מטרידה אותי הדילמה האם ללמוד מה שאני אוהבת או ללכת על בטוח ?
המשך שבוע מהנה ומלא השראה .





שמלה - מיס סלפרידג' , תיק - h&m , כפכפים - בירקנשטוק

תגובה 1:

מ. אמר/ה...

אני אומרת לכי על זה. ללמוד משהו שאת אוהבת נשמע לי הרבה יותר מוצלח מללכת על בטוח.

המשקפיים והתיק יפיפיים דרך אגב, וגם השם (;