יום שישי, 7 באוגוסט 2009

התחדשות ופריחה באוויר..


עם שחרורי מצה"ל הקרב ובא עלינו לטובה , צצים להם ניצנים חדשים של שאיפות , ביטוי עצמי , וחופש. הרבה חופש.
כל ההרגשה הזו של שינויים , התחדשות , סוף סוף לצאת מהמסגרת ולהיות אדם לעצמי , שעושה מה שטוב לו ומה שהוא אוהב , גורמים להכל להראותת קצת יותר שמח , ומשרים אווירה פרחונית ומלבבת על חיי היום היום המשעממים למדי.
זו גם הסיבה שהחלטתי להקנות לבלוג שלי מראה חדש וצבעוני יותר . רבים יסכימו איתי שאחרי שנתיים כל כך מונוטוניות , שברובן היו די שגרתיות , זו סיבה מספיק טובה לרצות כל כך לשנות אווירה - וכן , שלושה שבועות זה המוןןןןןן זמן מסתבר , כשכל כך מחכים למשהו , אז בינתיים אני מחדירה את פרצי הלבלוב שלי לתחומים הקטנים בחיי , עד שאוכל לקום כל בוקר וללבוש מה שבא לי ולשים איזה לק שבא לי וללכת לאן שבא לי ! ( קצת שטחי מצידי - התנצלותי מראש . )
מצפה לתגובות על העיצוב החדש , והמשך 3 שבועות (!! ) מהנים לכולנו .





חולצה - חנות יפה , חצאית - מנגו , תיק - h&m , משקפיים - urban outfitters




אין תגובות: