יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

גשם בוא , רד עליי

אני מניחה שאני לא היחידה שמתחילה למאוס בקיץ וכבר מדמיינת מראה שכבות וצעיפים וגרביונים ומלא דברים כיפיים כאלו ואחרים , אבל לפי איך שזה נראה אני יכולה רק להמשיך לדמיין ותוך כדי להוריד עוד מעלה במזגן , ולנסות למצוא אופציות למראה קצת יותר מורכב גם כשהשמש קופחת ואחוזי הלחות עולים !

החצאית השקופה עם המכנסון מתחת , הסטרפלס והג'קט ג'ינס יוצרים מראה קצת יותר מעניין , 4 פריטים בקיץ זה בהחלט הרבה כשאפילו שמלה קלילה נראית כסיוט ברגע שיוצאים מהבית!

שבוע טוב , ואם אפשר קצת פחות לח לכולנו !


נועה - תודה רבה על שהיית דומגנית מהממת! :)




וסט - טופשופ , סטרפלס - מטפחת שנקשרה , נעליים - סטיב מאדן


חצאית - אמריקן אפרל , כובע - יד שנייה

4 תגובות:

נטע סולטניק אמר/ה...

אני בהחלט יכולה להבין אותך, ממש יפה המראה שעשית ונועה אכן יפיפייה!

כייף להסתכל פה:)

the purple toe אמר/ה...

אני תמיד חוששת שעם חצאית מקסי אני אצא שמנמנוכה (אולי כי בעצם זו האישיות שלי, אישיות שמנמנוכית) אבל פשוט עשית לי חשק עם הצבע הנהדר הזה. מחר, ויצ"ו. היר איי קאם (סורי, אבל האסטרטגיה השיווקית של AP עושה לי צרבת).

מורן אמר/ה...

נטע - תודה רבה! כיף לשמוע שכיף לך... :)

the purple toe - מסכימה איתך לגבי עניין החצאית הארוכה... ממרומי גובהי (1.55) חצאית מקסי לא נראית לי כאופציה המחמיאה ביותר , אבל אשמח לראות איך יצא לך :)

דורה אמר/ה...

דווקא החצאיות האלו מחמיאות לכולן ומעניקות מראה בוהו-שיק חמוד לקיץ. אהבתי את הווסט וחייבת מיד לצאת ולרכוש לי כזה לקיץ. תחזית מזג האוויר לא מראה יותר קור או גשם..