יום שלישי, 19 באפריל 2011

איך יודעים שבא אביב ?

פסח - החג האהוב עליי בשנה , בעיקר בגלל מזג האוויר שמתלווה אליו . יש הרגשה מאד חגיגית כשכבר קצת נמאס מהחורף ואז מגיעים כמה ימים של שרב לא שגרתי , שאפשר להחליף את בגדי החורף בבגדי חג צבעוניים וקלילים ולהרגיש משהו קצת שונה , קצת לפני שהקיץ הופך למעיק ומתגעגעים שוב לחורף. השנה החלטתי לעשות פוסט קצת שונה מפוסט הפסח הטיפוסי כמו בשנה שעברה , שהיה לבן וחגיגי , ודווקא החלטתי שיותר מיוחד בעיניי כרגע זה כל הצבעוניות המוחצנת הזו שלאט לאט משתלטת על כולנו . לפני שנה כשהסתכלתי על תמונות משבוע האופנה כדי לראות מה עתיד לקרות בקיץ הנוכחי , אני חייבת להודות שהרמתי גבה לנוכח שילובי הצבעים הכה לא מוכרים , ועכשיו כנראה גם אני הפכתי לקורבן של מעצבי העל והדבר היחיד שבא לי ללבוש כרגע זה צבעים , צבעים ועוד צבעים , בלי שום חוקיות מסויימת! קצת קשה לקבל את זה שכל מה שידענו בנוגע להתאמת צבעים כבר לא רלוונטי לקיץ הקרוב , אבל זה בדיוק המצב! הכל הולך , וכמה שיותר יותר טוב !
עוד מאורע משמח הפסח הזה כמו שכבר ציינתי בפוסט הקודם זה שסיימתי עם הפסיכומטרי לעת עתה , ותחושת האופוריה שאופפת אותי מיום חמישי בשעות הצהריים בלתי ניתנת להסבר . כנראה שזה מה שהוליד את הפוסט הזה , עודף זמן פנוי שלי ( יש דבר כזה בכלל ?! ) וחופש פסח של אחותי . פיניתי את הבמה ליום אחד ועברתי לצד השני של המצלמה , וכפי שאתם רואים יצא לא רע בכלל הסידור החדש.






















אאוטפיט בדשא : חולצה - טומי הילפיגר , חצאית וצעיף - זארה , נעליים - אורבן אאוטפיטרס , תיק - יד שנייה


אאוטפיט בבית : שמלה וחגורה - זארה , צעיף - מנגו , פפיון - אמריקן אפרל


תודה רבה לאחותי שהיתה דוגמנית נהדרת !
חג שמח לכולם , והמשך שבוע אביבי מלא במאכלים טעימים !

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יצא מהמם בסוף! לשירותך תמיד :)

דליות ברגליים אמר/ה...

איזה מקסים, כמה צבעוניות! אהבתי ממש את כל הצירופים. אגב הסימן שלפי אני יודעת שבא אביב- מכנסיים ארוכות עם כפכפים: מאוורר ברגל אבל עדיין שומר על שאר הרגל :)

דורה אמר/ה...

אוי כמה נכון. כפכפים עם ג'ינס ארוך וחולצה ארוכה זה המראה האהוב עלי - קלאסי.. חבל רק שהאביב נגמר מהר מדי ומזג אוויר בקיץ לא מאפשר ליהנות.