יום שני, 6 בספטמבר 2010

חי בפלורנטין חולם על ניו יורק סיטי

טוב , אז לשם שינוי אני לא אפתח גם את הפוסט הזה בהתנצלות על היעדרותי , רק אומר שמאד התגעגעתי. אני גם לא ארחיב על הסיבות , רק אגיד שהתקופה האפרורית שהיתה כבר מאחורינו , ושראש השנה הקרוב הוא סימן של מלאאאא התחלות חדשות ושינויים .
אז הסוג של שינוי בהחלט מרענן הוא הנסיעה שלי ושל שני לניו יורק וקליפורניה , שעמד בסימן שאלה מאד מאד גדול בזמן האחרון , זו גם הסיבה שלא סיפרתי על התכנונים , אבל עכשיו כשהכל סגור ( עצה חמה – לא לחכות לשבוע לפני כדי לסגור מלון בניו יורק בשבוע האופנה! ) אני יכולה להרחיב קצת , למרות שאני חושבת שצירוף המילים – חודש , ניו יורק , אל איי ווגאס מספיק ! :)
לפחות מצאתי זמן טוב לקחת הפסקה מהבלוג , במחשבה על החודשיים הלוהטים שעברו עלינו הדבר האחרון שעולה לי זה שיק ורצון להתלבש . (אפשר לסמן וי על אזכור של מזג האוויר וההשלכות שלו על המצב האופנתי של בנות ישראל , כיאה לבלוגרית שחיה בארצנו החמה ! ).
למרות מזג האוויר החם , ביום שבת האחרון נסענו אני ושני למוזיאון ת"א , לתערוכה של דיוויד לה שאפל , שענתה על כל הציפיות מצלם מוכשר שכזה . מומלץ בחום ( מקום ממוזג בזמנים אלו אוטומטית מזוכה בכמה וכמה נקודות זכות , אז בכלל שווה! ) . במקום היתה גם תערוכה של מכוניות אספנות מהפיפטי'ז , סיקסיטי'ז והסבנטי'ז . מצחיק שגם במכוניות יש ז'אנר "וינטאג' " . תערוכה מדהימה , אין ספק שגם פעם מרצדס , ב.מ.ו ושות' ידעו את העבודה , ואפשר ממש לראות את זה בדיטיילז הקטנים שניכר שהוקדשה להם המון תשומת לב.




חולצה - זארה , ג'ינס - לי מפעם , תיק - טופ שופ

פפיון לשיער - אמריקן אפרל , נעליים - מיס סלפרידג' , משקפיים - ריי באן

שתהיה לכולם שנה טובה מלאה התחלות ודברים טובים!
ניפגש בניו יורק :)

XOXO

4 תגובות:

CV אמר/ה...

וווואווו תעשי המון המון המון כיף ושופינג מעולה !!
לא יכולה לחשוב על דרך יותר טובה לפתוח את השנה החדשה !!
שלחי לי מייל אם בא לך להפגש בעיר :)

CV אמר/ה...

וווואווו תעשי המון המון המון כיף ושופינג מעולה !!
לא יכולה לחשוב על דרך יותר טובה לפתוח את השנה החדשה !!
שלחי לי מייל אם בא לך להפגש בעיר :)

מורן אמר/ה...

hey , thank you! we would love to meet you in the city , send me your email and we'll talk! :)

CV אמר/ה...

cvilan@gmail.com