יום רביעי, 14 ביולי 2010

בחזרה לשגרה..

אני מרגישה בכל התקופה האחרונה שאני בכל פעם יוצאת בהצהרה שהנה אני חוזרת לעצמי ושאולי מחר אני אקום והכל יהיה בסדר , ומוצאת את עצמי יום לאחר מכן מתבאסת על כך שאין לי כח להתלבש , אין לי כח לצאת מהבית , אין לי כח לבירוקרטיה מיותרת ומייגעת של מערכת הבריאות בישראל , והכי עצוב , אין לי כח להעלות פוסט. והנה אני מוצאת עצמי היום , בפעם המי יודע כמה אומרת שזהו ! לא סתם אומרת , מבטיחה! לשמחתי הרבה אני חוזרת לעבודה ביום ראשון , לשגרה שהייתי רגילה אליו ,ואני מקווה מאד שאיתה גם תחזור ההשראה . ואם מישהו תהה , יש דבר כזה יותר מדי חוסר מעש! גם מזה נמאס לפעמים .
לא עוד פוסטים מתנצלים על העדר פוסטים !





שמלה - מיס סלפרידג' , נעליים - פקטורי 54 , תיק - זארה

המון המון תודה ליעלי על הצילומים , ולשניקי שהתלוותה אליה ( ועל השמלה! ) .
שיהיה לכולם כמעט סופ"ש מהנה ומלא השראה!
XOXO


6 תגובות:

Lilya אמר/ה...

מתוקה השמלה שלך מושלמת והתמונות נהדרות. מסכימה איתך לגבי מה שכתבת. מקווה שתחזרי לעצמך במהרה והעיקר שתהיי בריאה.

אנונימי אמר/ה...

פוסט מהמם! אני חייבת לציין שאפילו שאני בארצות הברית אני עדיין דואגת לעקוב :) תמשיכי להעלות הרבה פוסטים!
השמלה ממש יפה!

נופר אמר/ה...

מורני פוסט מדהים! מקווה שתרגישי טוב ותחזרי לשגרה שלך =] את נראה מעולה!!
אוהבת ומתגעגעת!

sefi אמר/ה...

את ניראת מקסים ואני מקווה שאת גם מרגישה כך.
השמלה מתאימה בצרה מושלמת ללוקיישן הצילום.
היא גם יפה!

photo.fashion.passion אמר/ה...

מורן השמלה שלך נפלאה! כל כך קיצית וההדפס הזה עם הפרחים והפרפרים ממש עושה לי את זה! יש לי חצאית (ראי את אחד הפוסטים האחרונים שלי) עם הדפס פרחוני ופרפרים ואני פשוט אוהבת את הפריט הזה כל כך!

חוץ מזה שהצילומים נהדרים!!!

שרונה

מורן אמר/ה...

ליליה - תודה רבה ! אני משתפרת לאיטי .. :)

אורית - את אורית!

אנונימי - המממ מעניין מי מתעדכן בבלוג שלי אי שם בניו יורק... :) XOXO

נופר - מקסימה תודה !!! גם אני מתגעגעת המוןןןן!

ספי - האמת שהלוקיישן נבחר ממש מתוך אילוצי זמן ואיכשהו יצא מתאים בדיוק! תודה רבה :) נשיקות!

שרונה - הדפס הפרפרים הוא בהחלט שינוי מרענן בנוסף לפרחוני :) תודה רבה רבה !