יום חמישי, 19 בנובמבר 2009



למען האמת את הלוקיישן לבלוג זה בחרתי בשל אילוצי מזג האוויר וחוסר זמן של הצלמת המוכשרת שלי , מה שהתגלה בסופו של דבר כהצלחה .
התמונות צולמו ברחוב מסדה בחיפה ( החיפאיות שביננו ודאי מזהות את הקיר ! ) , ליד " חנות יפה"- חנות יד שניה מקסימה בעירנו .
בעודי עושה פוזות אל המצלמה ואל העוברים והשבים ברחוב , בחור מהבניין ליד פתח את החלון ושאל אם אני רוצה להצטלם גם בפנים . בבניין הסמוך ישנה חנות שבזמנו היתה של " הברוקן פינגאז" שהם גם אחראים על ציור הגרפיטי המהמם הזה ועל עוד המון המון קירות מקושטים בחיפה. לאחר הצצה לתוך החנות ( טוב נו , קשה להתעלם מהמדרגות הורודות! ) שאלתי את הבחור אם ההצעה עדיין תקפה ואם באמת אפשר לקחת תמונה או שתיים על רקע החנות . מכיוון שהיא נמצאת כרגע בשיפוצים , מרחב התזוזה שלי לא היה גדול ולכן רואים רק את המדרגות . מפה לשם שאלנו מה הולך להיות במקום החנות שהיתה , ונודע לנו שבמקום הולכת להפתח חנות "סטריט ארט" חדשה וראשונה מסוגה בחיפה . בחנות יימכרו בגדים בהשראת אופנת רחוב ברלינאית בעיקר, שעוצבו ע"י מעצבים ישראליים , חלקם מקומיים ( הברוקן פינגאז מייצגים אותנו בכבוד ) וחלקם מגיעים אלינו מהמרכז. כמו כן בחנות יימכרו דיסקים מגניבים , חוברות של אמנות רחוב ואקססוריז למינהם . הפתיחה הרשמית תהיה ב- 10 לדצמבר , באותו ערב גם תיערך ברחוב מסיבת רחוב עם מלא מוזיקה מגניבה , אנשים מגניבים והופעות . תבואו!

ג'קט- פול אנד בר , חולצה וג'ינס- טופ שופ ,

תיק- אדידס , נעליים- she's

תודה רבה לאיש הנחמד מהחנות שפתח בפנינו את ביתו (בערך) .
וכמובן תודה רבה רבה לשניקי הצלמת !

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
Unknown אמר/ה...

אחלה תמונות!(סחתיין לצלמת) החנות החדשה באמת נשמעת טוב...יותר אהבתי את החולצה עם מכנס שחור.. אבל כרגיל כל האווטפיט נראה מהמם!
מצפה לעדכון חדש בקוצר רוח!

saray אמר/ה...

אחת החולצות הכי חמודות שאי פעם ראיתי.

X אמר/ה...

Nice blog.
Greetings