יום ראשון, 30 במאי 2010

עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ !

או בהקשר הרלוונטי אלינו – עדיף פוסט אחד בבלוג משניים בתכנון ! בגלל שעבר כל כך הרבה זמן מהפעם האחרונה שהעלתי פוסט , נאספו הרבה הרבה רעיונות לפוסטים שבא לי להעלות ומעט מדי זמן כדי באמת לעשות זאת . השבוע האחרון היה עמוס במיוחד ( גם לשניקי שסופרת את השבועות האחרונים לסמסטר – שייגמר כבר! מרגישים בחסרונך! ) וגם לי , שכמובן כלל עבודה , לימודים ( זה כנראה מה שקורה כשלא משקיעים בבגרויות ונאלצים לשפר בגרות בהיסטוריה ובאזרחות ! ) ועוד דבר אחד ( בעצם הן שתיים ! ) שגרם לכל השבוע הזה להסתיים בצורה הכי כיפית שאפשר! אז כן , שתי חברותיי הטובות חזרו מטיול ארוך ( מדי לטעמי! ) בדרום אמריקה , אופנתיות מתמיד עם מלא מלא בגדים חדשים ומהממים ! וזה בעצם היה הרעיון לפוסט השני – פוסט משותף יחד עם חברותיי שהגיעו אלינו היישר מבואנוס איירס הרחוקה ! מפאת אילוצים טכניים ולוגיסטיים זה לא יצא לפועל והחלטתי שעדיף לא לחכות עוד ולהעלות את הפוסט הזה שצולם בחיפזון לפני מספר ימים .






חולצה - טופשופ , ג'ינס - יד שניה , תיק - חנות יד שניה בלונדון

גרביים - מנגו , נעליים - ישנות מפעם , פפיון לשיער - חנות צעצועים בלונדון


שיהיה שבוע טוב וכיפי לכולם!
שניקי מלא תודות על זה שאפילו בימי הלחץ את מוצאת לבלוג כמה רגעים פנויים!

יום רביעי, 19 במאי 2010

say cheese!

אחרי יומיים רווויי גבינות ויין ( לבן כמובן , כיאה לשבועות ) מצאתי גם זמן להצטלם , לבושה בצורה הכי שבועותית שיש ( רק חסרים לי פירות בתיק קש ואפשר לשלוח אותי לטקס ביכורים בקיבוץ! ) . אז למרות שלא חגגתי את החג בקיבוץ , מצאתי ממש מתחת לבית שדה קטנטן שמהאוטו נראה לי כמו ים השיבולים , כשהתקרבתי נוכחתי לדעת שלא , אלו לא שיבולים , אבל בהחלט מספיקים כדי להעביר את התחושה ( לא נתעסק בקטנות ! ) .






שמלה ומטפחת על התיק - זארה , כפכפים - מליסה ( פקטורי 54)

תיק - l'occitan , קשת - סיפורי בגדים

מקווה שלכולכם היה חג חגיגי וטעים , מלא בגבינות ( לא עם הרבה אחוזי שומן ! ) ויין.
מלא תודה לשניקי על התמונות !
המשך שבוע מהנה !

יום שבת, 15 במאי 2010

buisness and pleasure

בד"כ אני כן מאמינה במשפט שאסור לערבב בין ביזנס ופלז'ר , אבל בבגדים אני בכלל לא! ( כמובן שכוונתי היא לא לגבי עסקאות למינהן שבהן הבגדים שלי הם קלף המיקוח – ראה ערך פוסט קודם ! בכאלו אני לא מאמינה אלא במקרים חריגים מאד! :) ) הכוונה שלי היא לגבי בגדים שאמורים כביכול להיות מאד פורמליים בצבעים קבועים וברורים לכולם ( חליפת עסקים מחוייטת ) ומגיעים באיזשהו צבע לא צפוי ( כבר אמרתי את זה על מונוכרומטיים בעבר , ממש אוהבת הפתעות אני ! ) . דוגמא נהדרת היא המכנס הזה ( שמגיע יחד עם ג'קט אגב , אבל חליפה ורודה זה טו מאץ' בשבילי , הזכיר לי את הסצינה בסרט " לא רק בלונדינית " שהיא מגיעה לבית המשפט ) . אני העדפתי לחרוג מהלוק המתבקש של מכנס מחוייט וחולצה מכופתרת וחשבתי שגופייה פרחונית ( שיישאר ביננו , היא פיג'מה ) תהיה נהדרת לבוקר שישי שרבי שכזה!





גופייה - אינטימה , מכנסיים - מנגו , נעליים - anne klein

תיק - טופשופ , משקפיים - שאנל , צמידים - מתנה מחברה

תודה רבה לשניקו שמצאה לי כמה רגעים בין הלחץ של סוף סמסטר !
שיהיה לכולם שבוע מקסים !

יום שבת, 8 במאי 2010

עסקת חליפין

אתמול בצהריים נפגשתי עם שני , לבושה באוברול הקייצי והחמדמד הנ"ל , מוכנה לצלם עוד פוסט חפוז בדרך לאנשהו . תוך כדי שאני צועדת אל עבר הבית שני מגיעה , דופקת ברקס שלא היה מבייש סיטואציה שבה חזיר בר ניצב על הכביש ועומדת בפה פעור מספר שניות. מסתבר ששעה לפני היא היתה במנגו והתלבטה רבות אם לקנות את האוברול או לא לקנות , ובסופו של דבר מסתבר שאני הספקתי לעשות זאת לפניה ! ( בכל זאת יש כמה פריווילגיות בלעבוד במנגו :) )
אחרי שכנועים רבים עשינו עסקה – שני מכינה לי עיצוב חדש לבלוג בתנאי שנכס החדש יהיה של שתינו חצי חצי ( שני - ראי זאת כחוזה , הוא נשאר בארון שלי! תגיבי בתור חתימה .. )
את העיצוב החדש אעלה עוד מעט כששני תתפנה , וכשאני אחליט מה בדיוק בא לי !





אוברול - מנגו , קרדיגן ( שמשום מה שינה את צבעו בתמונות )- H&M וכפתורים שהוספתי בעצמי ,

חגורה - משמלה של שירה קידר תיק - 7\24 , כפכפים - הוואינס

תודה רבה לשני שהסכימה לצלם אותי עם האוברול שלי ( !! ) !
שבוע טוב לכולם !

יום שבת, 1 במאי 2010

זמן עבר , חלפה שנה...

אני מסתכלת לאחור , שנה אחת לפני , ונזכרת בחיוך כמה מאיים יכול להראות הכפתור הקטן הזה "צור בלוג " . לא ברור למה , הרי זה בסך הכל עמוד ברשת , אחד מתוך מיליון יומנים אינטרנטיים , שנפתחים וכמו כן גם נסגרים מדי שעה בכל מקום בעולם . מבחינתי ההחלטה לפתוח בלוג היתה די מהוססת , ואחרי שעשיתי את הצעד ולחצתי על הכפתור המאיים עדיין לא הייתי שלמה עם זה . העלתי פוסט פעם ב... , הבלוג נשאר בגדר עוד משהו שאני "צריכה " לטפח יותר וכשיתפנה לי זמן אני אעשה זאת . עד שבאיזשהו שלב הבנתי שאם אני לא מטפחת את הבלוג שלי , ואני לא מאד מאד אוהבת את הבלוג שלי , איזו סיבה יש לקוראים לחזור ולהכנס? ואז חלה התפנית , שלא האמנתי שתקרה בצורה כזו דרסטית . הבלוג הפך לחלק ממני , לאחד הדברים שאני מספרת כשאני מציגה את עצמי , לתחביב , עיסוק ( או איך שלא אקרא לזה )העיקרי בחיי . ( וגם של שני ! )
מעבר להחלטות שלי לגבי התהליך הזה , כל זה לא היה קורה לולא התמיכה והפרגון מהסובבים אותי וכמובן מהקוראים . אז אני אנצל הזדמנות חגיגית זו להודות על התגובות המקסימות , על הלייקים בפייסבוק , ועל התמיכה ! תודה תודה תודה!

על כן , מפני שהחלטנו שזהו יום מיוחד , שניקו - חברתי הטובה שכל הבלוג הזה לא היה מתפתח בלעדיה עוברת אל הצד השני של המצלמה ( כי מעבר להיותה צלמת מוכשרת , היא גם מתלבשת לא רע בכלל ! ) ולוקחת חלק בפיקניק יומולדת הקסום ! ( הייתי צריכה לשחד אותה במאפינס שוקולד , ארוחת בוקר וכו' וכו' ! ) שניקו אלפי תודות ! אין כמוך בעולם כולו!










אני : שמלה - מיס סלפרידג' , נעליים - anne klein , סיכות לשיער - אקססוריז

שני : שמלה - טופ שופ , נעליים - קסטרו ( ישנות )

תודה לכולכם על שנה מדהימה ומלאת סיפוק , וכמובן שנזכה לעוד שנים כאלו יחד!
ותודה רבה רבה ליעלי שהחליפה את שני בצילומים ועשתה את זה בצורה מדהימה!