יום שישי, 25 בדצמבר 2009

bon voyage!


בזמן שבאירופה מתחוללות סופות שלגים , כאן בארצנו הקטנטונת עוד יש שמש בחוץ , ולאחר כמה ימים בהם הרגשנו מעט מהחורף שמאחר (!) לבוא – אפילו הצטיידתי לשם כך במעיל ומגפיים חדשים, שוב ניתן לקלף מעלינו את השכבות (כמה מבאס !) , להצטייד בקרדיגן למקרה שיהיה קר ולצאת לטייל. מכיוון שבשבוע האחרון הגיחות שלי לאוויר העולם היו מהבית – לעבודה – לבית , (כידוע מקום עבודתי הוא בגרנד קניון) , אי לכך לא הסתובבתי בחוץ , וכנראה פספסתי את העובדה שהימים הקרים עברו וחלפו , לבשתי את המעיל החדש , נעלתי את המגפיים החדשים ויצאתי שמחה ומאושרת לטייל בשוק הפשפשים ועל הדרך גם להצטלם. קצת פחות מאושרת הייתי כשנוכחתי לדעת שאין צורך במגפיים ובוודאי שלא במעיל , מה שקצת ביאס לי את האווירה החורפית ששרתה עליי. לפני שחזרתי הביתה להחליף בגדים הספקתי לקנות את העגיל הנ"ל , ולתפוס כמה תמונות על רקע השוק.




מעיל - זארה , גרביונים - מברלין , תיק- שוק בדיזינגוף

מגפיים - מקס מורטי , עגילים - שוק הפשפשים בחיפה

ואם באירופה עסקינן – כנראה שלרכישות החדשות שלי תהיה תמורה , מכיוון ש.... אני נוסעת לפריז וללונדון שבוע הבא ! דרך נהדרת לסיים את השנה הנוכחית ולהתחיל את החדשה! איך נערכים למזג אוויר כזה ?! עצות יתקבלו בברכה! :)

שבת כיפית ושבוע טוב ! וכמובן תודה רבה לשני!

יום שלישי, 8 בדצמבר 2009

הריח שאחרי הגשם


אחד הימים שאני הכי אוהבת בשבוע הוא הבוקר של יום שישי . במיוחד כשהוא מגיע עם ריח של אחרי הגשם , כשהאוויר צונן ורענן , וכל מה שנשאר לי לעשות זה לעטות מעליי אאוטפיט סתווי ( למרות שאנחנו כבר בדצמבר ואמור להיות פה ממש חורף ! ) , לשים מטרייה בתיק למקרה שיתחיל טפטוף ולצאת לסידורים .
למרות כל הקיטורים על כך שאין לנו באמת חורף אמיתי , ושאי אפשר ללכת עם מעילים וצעיפים וכובעים וכפפות , יש משהו נחמד בזה שלא צריך לגמרי להפרד מהשמלות של הקיץ , ושכל שמלה כזו יכולה להפוך ללבוש חורפי בתוספת קרדיגן , או במקרה של הוריקן פה – בתוספת מעיל .
אה, כן , אני בפיגור קל של פוסטים , הפוסט הזה צולם ביום שישי ומאז כבר צולם אחד נוסף שטרם הועלה. חייבת לעבוד על זה !





קרדיגן וגרביונים - מנגו , שמלה - זארה , עגילים - H&M

מגפיים - סטיב מאדן , תיק - יד שניה

חצי שבוע מהנה לכולנו , ותודה לשניקו שצילמה !