יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

גשם בוא , רד עליי

אני מניחה שאני לא היחידה שמתחילה למאוס בקיץ וכבר מדמיינת מראה שכבות וצעיפים וגרביונים ומלא דברים כיפיים כאלו ואחרים , אבל לפי איך שזה נראה אני יכולה רק להמשיך לדמיין ותוך כדי להוריד עוד מעלה במזגן , ולנסות למצוא אופציות למראה קצת יותר מורכב גם כשהשמש קופחת ואחוזי הלחות עולים !

החצאית השקופה עם המכנסון מתחת , הסטרפלס והג'קט ג'ינס יוצרים מראה קצת יותר מעניין , 4 פריטים בקיץ זה בהחלט הרבה כשאפילו שמלה קלילה נראית כסיוט ברגע שיוצאים מהבית!

שבוע טוב , ואם אפשר קצת פחות לח לכולנו !


נועה - תודה רבה על שהיית דומגנית מהממת! :)




וסט - טופשופ , סטרפלס - מטפחת שנקשרה , נעליים - סטיב מאדן


חצאית - אמריקן אפרל , כובע - יד שנייה

יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

LBD

מהתבוננות מהירה על הפוסטים שלי , שמתי לב שאין לי אף פוסט של שמלה שחורה קטנה , וכחובבת מושבעת של שמלות שחורות משהו היה נראה לי חסר...


קוקו שאנל אמרה בזמנו משפט שאני נורא מאמינה בו - " אשה בשמלה שחורה מושכת את כל תשומת הלב אל היופי האישי שלה ומשאירה מקום להתמקד בה ולא בשמלה " סילחו לי על התרגום החופשי , אני לא מצליחה להזכר איפה קראתי את המשפט וזה הכי מדוייק שזכרתי .


אז זו הווריאציה שלי לשמלה שחורה קטנה , תיק ופנינים ויצא לי אודרי הפבורן. כמובן שאין תלונות :)


תודה לשירה הדוגמנית השבועית !







שמלה - ארמאני , תיק - i santi
נעליים - bluemarine

לנז'רי ישמח לבב אנוש

אחד הדברים שאני הכי אוהבת ותמיד עושים לי מצב רוח טוב זה לנז'רי, ובעיניי חשוב לא פחות מה לובשים מתחת לבגדים , וגם כשהולכים לישון קצת תחרה בטוח לא יכולה להזיק. אז בנות יקרות , מישהי באמת יכולה להגיד שחולצת סוף מסלול של החבר או חולצת צופים ענקית עדיפה על פני האאוטפיט הבא? הסברים ושכנועים אפשר לשלוח לי למייל :)

תודה רבה לדוליק שדיגמנה , אני עברתי לצד השני של המצלמה לבינתיים , צפו לדומנית חדשה ומעניינת בכל פוסט ....

סופ"ש מהנה לכולם !


כותונת - ויקטוריה סיקרט , כיסוי עיניים - איפושהו בחו"ל


כותונת תלויה מאחורה - את לבני נשים