יום שבת, 27 בנובמבר 2010

אי שם מעבר לגשר ...

אז במסגרת הנסיון שלנו לצבור כמה שיותר חוויות ניו יורקיות מגוונות , אי אפשר היה לפסוח על יום בברוקלין . ממש לא רחוק מלב מנהטן , הגענו לתחילתו של הברוקלין ברידג' , שחצייתו לכשעצמה הייתה חוויה מומלצת מאד. לאחר חצי שעה של הליכה , עם נוף מדהים ורוח שקצת בילגנה לנו את השיער , הגענו לברוקלין , ופשוט התחלתנו ללכת . בהתחלה טיילנו קצת בשכונות הישנות יותר , שבנויות בצורה מדהימה וכל כך שונה ממנהטן , ואז מבלי לדעת לאיזה כיוון , או איפה איזור התרחשות החלטנו לקחת סאבווי לאיזור פארק סלופ . אכן האינטואיציות שלנו לא אכזבו , והגענו לאיזור תוסס , מלא בחנויות מגניבות , בתי קפה שיקיים , גן עדן לחובבות הוינטאג' והיד השנייה שבינכן . אכלנו ארוחת בוקר בדיינר הכי אותנטי שיצא לי לראות , נתקלנו בוינטאג' אמיתי , לא כזה שיוצא לראות בחנויות היד השנייה בארץ , ואז כשהתחיל להחשיך חזרנו אל הטיימס סקוור וכיאה לתיירות מצויות הלכנו למוזיאון השעווה מאדאם טוסו , שהיה נחמד מאד .


חנויות ששוה לבקר בהן בברוקלין :


Beacon's closet – - park slope
88, 11 st. Williamsburg-

Buffalo exchange - 504 drigs ave

Brooklyn flee market – - Saturday : fort grove , 176 lafayette ave

Sunday : skylight one hanson , 1 hanson pl -

Odd twin – 5th ave . 164 , park slope

Guvnor's – 5th ave. 178 , park slope







יום שני, 22 בנובמבר 2010

The city that never sleeps !

איך עוד אפשר לתאר בכותרת אחת את העיר העצומה הזו ? שיש בה הכל מהכל , מכל הסוגים , מכל הצבעים , כל כך הרבה מהכל ובעיקר הכל בגדול . בעצם בענק .
למעשה זוהי הפעם השנייה שאני מבקרת בניו יורק , אבל בשונה מהפעם הקודמת , בפעם הזו היה לנו מספיק זמן לטעום מכל כך הרבה רבדים שונים של ניו יורק . ברגעים מסויימים הרגשתי שאני בכלל בארץ אחרת , ובעצם הייתי במרחק כמה תחנות סאבווי בלבד . אז כמובן שבימים הראשונים חווינו את החוויה העירונית , זו שרואים בסרטים כשחושבים על ניו יורק . כל האורות , וגורדי השחקים , הכמות הבלתי נתפסת של האנשים ברחובות , והמהירות שבה כולם הולכים . באיזשהו שלב אני ושני נעמדנו ושאלנו אחת את השנייה , לאן בעצם אנחנו ממהרות , כשאנחנו לא צריכות להספיק לשום מקום ?! תשובה קונקרטית לא היתה לנו , אבל הסכמנו יחד שללכת באיזי זה לא בניו יורק , בשביל זה יש לנו את הווסט קוסט ! וכך מצאנו את עצמנו אחרי כמה ימים , ניו יורקריות מצויות , רצות מהסאבווי , לרכבת , ולתחנת הסאבווי מהצד השני של הכביש , ורצות ורצות ורצות , מנסות לכבוש כל פיסה ניו יורקית שרק נוכל . אין ספק שלגזרה זה עושה פלאים , מי צריך לרוץ בסנטרל פארק כשרצים ככה כל היום ?! כנראה שהניו יורקרים לא חושבים כמוני .


למרות כל הקניות , את האקססוריז הנחשק ביותר לא הצלחנו להשיג - שרשרת עם תג כניסה לשבוע האופנה...




אחרי יום מייגע בשדרה החמישית ...

קצת תרבות במומה...



פסטה איכותית בליטל איטלי ...

כמה כיף לפתוח את הבוקר בצפייה בברבורים באגם בסנטרל פארק...


עוד קצת תרבות במטרופוליטן המוזיאון לאמנות ...


טעימה קטנה מהשבוע הראשון בניו יורק , חוויות נוספות בהמשך ! ( מממשששש בקרוב :) )