יום רביעי, 28 באפריל 2010

פוני עושה סחרחורת ( ?! )

סביר להניח שלאחר קריאת הכותרת תהיתם לעצמכם מה הקשר בין סחרחורת לפוני , ואולי לחלק מכם המשפט מצלצל מוכר משיר כלשהוא ( רמז, להקת גזוז) , רק עם המלה תה ולא פוני . אז לא , לא התבלבלתי , באמת התחלתי לחשוב שאולי הפוני גורם לי לסחרחורת ולכאב ראש וניסיתי להעביר יום אחד בלי הפוני . אני טרם יכולה להגיד אם זה נכון או לא ( כי כנראה גם הפן הפסיכולוגי נכנס לסיפור ) אבל אחרי עוד כמה פעמים שאני אעשה זאת אני אוכל לסיים את המחקר שלי בהצלחה ולהבין סוף סוף אם יש קשר בין השניים ! ( אגב , אני מאד אשמח לשמוע שעוד כמה מבעלות הפוני שביננו גם היו במצבי פעם! צרת רבים חצי נחמה מה שנקרא ..) ואם לא , אני פשוט אאלץ לעשות בדיקות דם ( מנסה לדחות את הקץ כמה שאפשר ! )
בכל מקרה , השיר " תה עושה סחרחורת " מצחיק אותי כל פעם מחדש , ומזכיר לי את עצמי בהרבה מאד מהמשפטים ( מי שמכיר אותי וודאי יסכים ) . בקיצור אל תשכחו – בכל מקום בלי נקיון יש חיידק פוטנציאלי !
ממצאים ומסקנות לגבי הסוגייה הנ"ל יובאו בהמשך !






קרדיגן - מנגו , שמלה - אמריקן אפרל , חולצה - זארה

נעליים - קסטרו , תיק - אניצ'ה יד שניה , צמיד - H&M

תודה רבה לשניקו על הצילומים !
כמעט סופ"ש נחמד לכולם !

יום שבת, 24 באפריל 2010

כבר פורחים נרקיסים בשמורות הטבע


אחרי רצף הפוסטים הפרחוניים שיצאו לי לאחרונה , קצת שמחתי שבלי להתכוון אין שום פריט פרחוני באאוטפיט , ושלמרות שבא אביב , אפשר להרגיש אותו גם בלי לקבל פריחה!
אבל , כנראה שאי אפשר לברוח מהמגיפה הפרחונית שמדביקה את כולנו , ובכל זאת יצא לי פוסט פרחוני ומגוון במיוחד , עם מספר זנים של פרחים ( אני אישית חשתי סלידה למראה הפרח הסגול והמוזר הזה , אבל שני התעקשה לשלב אותו בפוסט – ומי אני שאגיד לא ואקטע לה את האמנות?! )
אז אם לרגע התבלבלתם – לא , זה לא מגדיר צמחים , זה עדיין בלוג אופנה , בפוסט אביבי שמושרה ( תמיד המילה הזו נשמעת לי לא נכונה! ) מחיק הטבע .






חולצה - H&M , קרדיגן ותיק - מנגו , חצאית - זארה

חגורה - יד שניה , נעליים - Anne klein

תודה רבה לשניקי על התמונות !
שבוע טוב ומגוון לכולם!

יום רביעי, 21 באפריל 2010

העבר מאחוריה היא צופה אל הבאות !

בכל שנה ביום הזכרון קשה לי עם המעבר הזה מעצב לשמחה , מכאב לגאווה ומשקט לחגיגות , ואיכשהו לאט לאט המעבר הזה עושה פייד אאוט וכל המדינה עוברת לאווירת חג . השנה המעבר מבחינתי היה פחות קל משום מה , ואפילו למשמע זיקוקים ולמראה ילדים מרססים ספריי קצף , עדיין הרהרתי בדעותיי לגבי הרצף של שני הימים האלו . בסופו של דבר כשכבר היינו בדרכינו לתל אביב לחגוג את יום העצמאות , הגעתי לתובנה ( בעזרת חברותיי לשיחה ולנסיעה כמובן ) שאמנם המעבר הזה קשה אבל הגיוני . ודווקא האירוניות הזו שאנו נעצבים על אלו שנפלו ומיד לאחר מכן חוגגים את עצמאותה של המדינה מראה שרק בזכותם אנחנו פה , שהם לא לחמו לחינם .

- פייד אאוט –

ובמעבר חד אל חגיגות יום העצמאות , שהתחילו במרכז סוזן דלל במסיבת אוזניות אדירה ( גאוני , פשוט גאוני ! ) , המשיך במסיבת רחוב עמוסה הרבה יותר מדי בנווה צדק והסתיים בחיפוש אחר משהו אכיל שלא דורש זמן המתנה של שעתיים , שעלה בתוהו לבסוף .





סריג- H&M , חולצה - חנות יפה , חגורה - יד שניה

חצאית - מנגו , נעליים - אלדו , גרביים - גולף אנד קו

מקווה שכולם חגגו , ספגו ריח על האש וניצלו את החג המשמח !
ואי אפשר בלי אלפי תודות לשניקו ..
המשך שבוע מהנה לכולם !

יום רביעי, 14 באפריל 2010

שוקו וניל , או וניל עם פצפוצים?

אהבתי הרבה לצילומים לבלוג , גברה עוד יותר כשהצילומים היו ספונטניים למדי , סתם כך באמצע היום כשאספתי את שני מהמכללה ובדרך עצרנו לאכול גלידה ותוך כדי המוח הכה פרקטי שלנו מיד מצא בסיטואציה ובאאוטפיט פוטנציאל לפוסט נחמד וקליל , בדיוק כשהיינו בעיצומה של שיחה על הקראש החדש לגבי הדפסים על דברים שאמורים להיות מונוכרומטיים.
כולנו היינו בשלב שחשבנו שחולצות פולו זה הבשורה הבאה , ושבג'ינס ופולו על כל וריאציותיה ( חולצה ורודה עם סוס ירוק , תכלת עם סוס ורוד ולמשקיעים אפילו פסים! ) סגרנו את ההופעה . כן אני מודה , גם אני נפלתי במלכודת המותגים ונסחפתי אחרי החולצות המונוכרומטיות האלו . אבל כנראה שגם אז , היו בי ניצני חיבה להדפסים ואיכשהו מצאתי את הפולו הזו בין כל החלקות שהיו על המדפים והחלטתי שזו בהחלט השקעה חכמה! ואכן היום היא בהחלט משמשת אותי כראוי בעולם שנראה כאילו לקה כולו במגפת הטרנד הפרחוני ( או שבעצם זה אכן מה שקרה ? ייתכן , ראה ערך מנומר זה השחור החדש ! ) . בכל אופן , על אף שהעדפותיי הקולינריות הן שוקו וניל , בחיים האמיתיים אני מעדיפה גם פצפוצים ! עוגיות גם הולך ... כן יירבו הפאטרנים!






חולצה - פולו ראלף לורן , ג'ינס - יד שניה , תיק - חנות יד שניה בלונדון

נעליים - ישנות מפעם , גרביונים - טופשופ , קשת לשיער- חנות בגדי ילדים כלשהי

שיהיה לכולם כמעט סוף שבוע מקסים וצבעוני !

תודה רבה לשניקו על הצילומים , ועל כך שהקריבה חלק מהגלידה שלה שנמסה תוך כדי הצילומים :)

יום שני, 12 באפריל 2010

קולבים - מכירה בגדי יד שניה

אז אחרי שכולנו עשינו סדר במלתחה , החלפנו מיקום במדפים בין חורף לקיץ , ועשינו רשימת "must have " לעונה החמה , זה הזמן להתחדש בכמה פריטים מדליקים וייחודיים שנאספו במשך חודשים רבים ממקומות שונים בארצנו ומחוצה לה. אז במידה ולא תצליחו לעבור את התור בכניסה לסניף החיפאי של h&m , תתייאשו מזמן ההמתנה בקופה ומבאסת אתכן המחשבה על להאבק על שמלה שלמחרת חצי מדינת ישראל תלבש , בואו להנות מאחה"צ מלא ייחודיות , אווירה כיפית , ובגדים ואקססוריז מגניבים במחירים של עד 120 ש"ח !

לקראת המכירה , אספתי כמה מפריטי היד שניה האהובים עליי ביותר ( בתמונה למטה ) , בתקווה שיתווספו עוד כאלו לאחר המכירה !

המכירה תתקיים ביום שישי הקרוב ה- 16.4.10 , החל מ16:00 אחה"צ עד 19:00 , בפאב האלתרמן בחיפה , רח' יפה נוף 115 ( ליד מלון קראון פלאזה ) .

הכניסה חופשית !

לפרטים נוספים - האיבנט בפייסבוק


יום חמישי, 8 באפריל 2010

בין ורוד לניוד


אז האמת שדי מאוחר עכשיו , ואני ממש עייפה , ואני קמה מוקדם מאד מחר ולמרות כל אלו לא בא לי להתאפק למחר ובא לי להעלות את הפוסט עכשיו! אי לכך, הרי לכם פוסט קצר במיוחד , על טהרת קשת הגוונים שבין ורוד לניוד , הצבעים היחידים שבא לי ללבוש בזמן האחרון !









ג'קט - טופשופ , חולצה - זארה , מכנסיים - מיס סלפרידג' , גרביים - גולף & קו

תיק - longchamp , צמיד - אקססוריז , עגילים - אורבן אאוטפיטרס , משקפי שמש - שאנל

סופ"ש מהנה לכולם !

וכמובן תודה ענקית לשניקו !

יום שני, 5 באפריל 2010

בדרך אל החופש

בעקבות כל הפוסטים האביביים והמשרים תחושת חופש שהעלתי לאחרונה , הגעתי למסקנה שאני מתחילה להתגעגע לימים בהם לא הייתי מחוייבת לשום דבר ושהיה ביכולתי לעשות מה שבא לי . מזל שאת המחשבות האלו קטעה השעה 15:00 שהזכירה לי שאני צריכה ללכת לעבודה , ולא נתנה לי להפליג במחוזות דמיוני על החופש שעתיד לבוא ( עתיד שלא נראה באופק כרגע , אבל ללא ספק יבוא! שני – זה מופנה אלייך ! תפסיקי לבזבז! ) , כי למעשה הזמן הזה עכשיו הוא זמן שמטרתו היא לעבוד, לעבוד לעבוד! ולפתח תחומי עניין שקורצים לי ( אם למישהו יש תחביב ממש מגניב מוזמן לשתף כאן ) .
אי לכך העלתי פוסט קצת פחות פרחוני , קצת פחות אביבי , וקצת יותר רציני להגביר את תחושת העשייה !
















חולצה - יד שניה , קרדיגן - Dorotty Perkins , קשת וצמידים - h&m
ג'ינס - טופשופ , תיק - אדרת , נעליים - ישנות מפעם , חגורה - ליוויס
תודה רבה לשניקו ,
יאלה נגמרו החגים , חוזרים לשגרה ! לשבוע מלא עשייה וסיפוק!

יום שישי, 2 באפריל 2010

סוף עונת הגרביונים ?

אתמול בבוקר כשיצאתי מהבית , נדהמתי לגלות שבחוץ חם מדי בכדי להסתובב עם גרביונים , ונאלצתי להוריד אותם ( יש בינכם כאלו שיודעים כמה שנואה עליי פעולת הלבישה , ועוד יותר כשהיא לשווא! ) . מזל שהייתי מוכנה למקרה כזה , והיום אפילו הלכתי לים על מנת לשזף את רגליי לקראת הפרידה מהגרביונים ! עם כל הפחד שלי מרכבות , אני עדיין מקווה שיהיו לי מספר הזדמנויות של מזג אוויר טיפה קריר יותר, שאוכל להפרד כראוי!
למרות שהייתי די סקפטית לגבי ללכת לים בחודש אפריל ( ?! ) , אני חייבת לציין שהרבה זמן לא נהניתי ככה בים , ואפילו נכנסתי למים ! ( ממש לשבריר שניה , אבל לא עקרוני ) .
הרי לכם אאוטפיט אוורירי ופרחוני לפתיחת עונת הרחצה ! ( כן כן , פרחים לאביב זה לא חידוש , גם אני ראיתי השטן לובשת פראדה . אבל בכל זאת התחשק לי ! )






חולצה - תפרתי בעצמי , חצאית - מנגו ,

תיק - יד שניה , נעליים - אלדו (ישנות)

המשך חופש כיפי , וחג שמח !
וכמובן לא שכחתי את שניקי האהובה שבלעדיה הכל היה נראה אחרת ( או לא היה נראה בכלל ? ) מלא מלא תודה!