יום שלישי, 30 במרץ 2010

white blossom

יותר מאת ארוחת החג עצמה , אני אוהבת את הבוקר של ערב החג. כל ההכנות האחרונות לקראת החג , ללכת לקנות מתנות אחרונות שלא הספקתי , על הדרך להתפתות למראה זרי הפרחים הלבנים ולהביא אחד לאמא ולראות איך לאט לאט הרחובות נעשים שקטים ומתמלאים בריחות מגוונים של בישולים ( זה החלק שאני פחות אוהבת , ואפילו ממש שונאת האמת )
בעיניי אין דבר חגיגי יותר משמלה לבנה , בפרט כשהיא מגיעה עם פפיון לבן גם הוא , מלמלה לבנה שמבצבצת מתחתיה , וגרביון פרחוני וורדרד על רקע לבן .
עוד חודש וקצת אחגוג שנה לפתיחת הבלוג , והחלטתי שזהו זמן מתאים לפרוץ את גבולות הבלוגר ולפתוח דף בפייסבוק. אין ספק שאחרי לבטים רבים כל פידבק חיובי מחמם לי את הלב וגורם לי להבין שזוהי היתה החלטה חכמה – אז לאלו מכם שהצטרפו – תודה !
אחרי הרבה מאד זמן שאני שרויה במצב די סטטי , אני מתחילה להרגיש ניצנים של פריחה , גם אם בינתיים זה מתבטא בדברים הקטנים .









שמלה - מנגו , גרביונים - מיס סלפרידג' , נעליים - טופשופ

תיק - שתיים ( יד שניה ) , סיכה לשיער - דיווה

שיהיה לכולם חג שמח , והמשך שבוע מלא בפריחות קטנות !
תודה רבה לניצה אחותי שצילמה אותי בחיפזון בזמן ההתארגנות לליל הסדר !

יום שבת, 27 במרץ 2010

half & half

כנראה שיש לי איזשהו קטע לאחרונה עם דברים חצויים , שמבלי לשים לב נאספים לאמתחתי ( משקפיים , גרביונים , שמלה , נעליים ) ותופסים מקום ברשימת הפייבוריטס שלי .
שמתי לב לזה כשישבתי אתמול בתחנת האוטובוס ואשה שעמדה שם שאלה אותי אם קניתי את הגרביונים והמשקפיים יחד . כמובן שבשניה הראשונה לא הבנתי מה פשר השאלה , כי מה הקשר בין גרביונים למשקפיים ?! אבל אחרי שהעפתי מבט אל רגליי שמתי לב שמוטיב החיציון הוא זה שמקשר בינהם . אה , ולא . לא קניתי אותם יחד .
אני מאד אוהבת את הניגוד שבין הצבע הבהיר לכהה ( אולי מעצם היותי מזל תאומים , הידועים בדו קוטביות מוחצנת? סתם , אני לא באמת מאמינה במיסטיקה ) . זה נורא נחמד שלא צריך לבחור , ושאפשר להנות משתי העולמות בו זמנית.
למרות שפיארתי והיללתי את המשקפיים בפוסט הקודם , אני חייבת אזכור קצר גם בפוסט הזה . אז כמו שהבטחתי – הנה הבייב'ס בהופעת בכורה בבלוג !






קרדיגן , שמלה וגרביונים - טופשופ , משקפיים - שאנל

תיק - אורבן אאוטפיטרס , נעליים - אלדו

שיהיה שבוע מלא בניגודים , כדי שלא נשתעמם !
שניקו- תודה תודה תודה!

יום שישי, 19 במרץ 2010

רגע לפני שחיי השתנו

בדיעבד אני מבינה שעד עכשיו הייתי חצי בנאדם , כאשר היום מצאתי את החצי השני שלי , שפרוס לשישה תשלומים בכרטיס האשראי שלי , זוג משקפי שמש של שאנל , וכל מילה מיותרת .
סתם , לא חצי , אולי שליש. יש לי עוד שליש חסר לתיק 2.55 , ועוד שליש למשהו קצת פחות מוחשי ( בן אדם חומרי שכמוני! בסדר , השארתי גם מקום לאהבה. )
התמונות צולמו קצת לפני ביצוע הרכישה , למען האמת טיפה מבאס כי הן מתאימות בדיוק לאאוטפיט , אבל אין להתבאס על פוסט שהלך ( בכל זאת שקית של שאנל מונחת על ידי ) , ותיעוד של הבייב'ס החדשות שלי יבוא בימים הקרובים!
בהחלט כיף לפתוח כך את הסופ"ש , אולי זה סימן לדברים טובים שיבואו ?
אהבה שמחכה לי מעבר לפינה או שמא זה הוא התיק שאנל שמישהו מתכנן לקנות לי מתנה לפסח ? ( אהם אהם , אמא אם את קוראת את הפוסט ! )




משקפיים - איפושהו בארה"ב , חולצה וקרדיגן - מנגו , צמיד - אקססורייז

מכנסיים - טופשופ , נעליים ותיק - מיס סלפרידג'

עד אז אני אסתפק במה שיש , שיהיה אחלה סופ"ש מלא בדברים הקטנים שגורמים לחייך !
שניקי אין כמוך – תודה על הכל!

יום שני, 15 במרץ 2010

קפיצה קטנה לקיץ


תוך כדי שהצטלמתי לפוסט והחלטתי שנמאס לי מהפוזות הרגילות ושאני חייבת לגוון , התחלתי לקפץ לי ( במשך די הרבה זמן אני חייבת לציין ) ובסופו של דבר יצאו כמה תמונות קפיציות מגניבות .
מה שעוד יותר מגניב , ולזה שמתי לב רק כשהגעתי הביתה , זה שאני בעצם לובשת ג'אמפסוט ! ללא ספק יהיו לי עוד כמה כאלו בארון במהלך הקיץ , מה שבטוח זה שזה יותר נוח משמלה! מומלץ בחום.
הפוסטים הקצרים לאחרונה אינם מעידים על ריקנות או שחלילה נגמרו לי נושאי השיחה ( זה כנראה לא יקרה לעולם ) אלא פשוט מתוך חוסר זמן וטיפה פחות השראה . מקווה שהתמונות מדברות בעד עצמן :)






ג'קט - זארה , ג'אמפסוט ותיק - מיס סלפרידג' , גרביונים - המשביר לצרכן

נעליים - טופשופ , משקפיים - יד שניה

תודה רבה לשניקו על התמונות המהממות!

שבוע כיפי לכולם !

יום שישי, 12 במרץ 2010

I love the sharav !


סתם , לא באמת , האובך שמלווה את החום בימים האחרונים לא מיטיב עמי ( ועם מערכת הנשימה שלי , לשם כך אפילו הצטיידתי במניפה המהממת שלי! ) , אבל בכל זאת נחמד להנות מכמה רגעי קיץ אחרי חורף שכזה .
אז כמו שכבר הוזכר , דובר ונאמר בכל אמצעי תקשורתי שהוא – הפתיחה המדוברת של אחותנו השבדית – מה עוד אני אוסיף שלא אמרו לפניי? כנראה שכלום , רק אגיד שלמרות שסף הריגוש שלי עולה בכל פעם שאני רואה תמונות של השלט האדום בנוף הקניון הישראלי , החלטתי ששום שמלה במחיר מצחיק לא שווה את זמן ההמתנה ההיסטרי , או לחילופין את הבריאות ( למקרה שגם אני ארמס בתור! ) ובינתיים אני אעשה ווינדואוס שופינג באתר עד שאצליח להגיע לשם ולחזור שלמה!










חצאית - טופשופ , טישירט - זארה ( אלו שליד הקופה :] ) , מניפה - אקססורייז

כפכפים - הוואיינס , תיק - longchamp

כמובן תודה רבה לשניקי על הצילומים !

שיהיה שבוע אביבי ומלבב לכולם!