יום שישי, 30 באוקטובר 2009

גופיות - פנו מקום ...



אין ספק שכנראה המערכת החיסונית שלי הרגישה את החורף שהגיע , וכבר ביום ראשון שלחה אותותיה וגזרה עליי לבלות את שעות הקיץ האחרונו מתחת לפוך , מלווה במד חום , טישו והמון אדוויל . מה שמנע ממני להעלות פוסט קייצי ואחרון עם שמלה חדשה ופרחונית , מכיוון שלא יכולתי להצטלם בימים האחרונים ( אף אדום לא הולך טוב עם לוק קייצי ) , וכמו ששלי ( אוסף פרטי ) אמרה בפוסט האחרון - עונת המעבר מקשה על חיי הבלוגריות ! לכן אצטרך כנראה לחכות לקיץ הבא , או לעוד יום יומיים של שמש על מנת ללבוש שוב את השמלה שלי . בכל מקרה , היום , כשהגחתי לראשונה מפתח הבית לאחר שבוע בערך , קצת שמחתי לגלות שאני לא סתם חולה באמצע הקיץ ושצריך להתלבש חורפי ! הריח המדהים של אחרי הגשם קצת הרגיש כמו חו"ל והזכיר לי שאני חייבת במהרה למצוא עבודה אם אני אכן רוצה לצאת מגבולות מדינת ישראל בשנה הקרובה ! אם למישהו יש הצעות - יותר ממוזמן ליצור עמי קשר... =]



ג'קט- שוק הפשפשים , אפודה ומכנסיים- טופשופ

תיק- H&M , מגפיים- פורנרינה

ועכשיו אחרי יום שלם שביליתי מחוץ לפוך - אני אחזור למיטתי , כדי שסוף סוף ביום ראשון אוכל להתחיל לחפש עבודה , מבלי שיהיו לי תירוצים נוספים .
סופ"ש נעים , וחורף שמח! ותודה רבה לשניקי על הצילומים והסבלנות!

יום חמישי, 22 באוקטובר 2009

the "school girl" look



כל האווירה הסטודנטיאלית שעוטפת את השבועות האחרונים , בהם חוזרים הסוטדנטים אל ספסל הלימודים , עושה לי קצת חשק לקנות מלא עטים ומחברות , לבחור מה לובשים ליום הראשון ללימודים , ולהצטרף אל המלומדים שבין חבריי ולהתחיל ללמוד.
כנראה שדחף זה יחלוף לי בקרוב , לאחר שאשמע כמה קיטורים מצדם ואזכר בכמה כיף זה שיש לי עוד שנה - שנתיים עד שאכנס שוב למסגרת תובענית שכזו .
אבל לבינתיים , אני אנצל את זה שאפשר רק לפנטז על "התלבושת האולטימטיבית לסטודנטית מן המניין " ואעלה תמונות של האאוטפיט הזה , שאמנם הסיכוי שאכן אתלבש ככה ליומי הראשון במוסד אקדמי כלשהוא די קלוש ( אלא אם כן זה יהיה יחד עם סרינה ובלייר בעונה החדשה של גוסיפ גירל ) , באיזשהו מקום השילוב של החולצה המכופתרת עם השרוולים התפוחים יחד עם הסוג של סראפן שחור , הזכירו לי את מראה הסקול גירל האופייני .















מעיל - זארה קידס , שמלה - H& M

מכופתרת ונעליים - זארה , תיק - מנגו






תחילת שנת לימודים מוצלחת לכל אלו שמתחילים וכבר התחילו ,

ולאלו מכם שממשיכים את החופש ( כמוני ? ) - נצלו את הזמן !

חזרה מחודשת , אאוטפיט מחודש



טוב , אז לאחר חודשיים וקצת שלא כתבתי פה , שבהם הספקתי להשתחרר , לנוח , לחפש עבודה , לא למצוא עבודה , לחפש את עצמי ולהתנתק קצת מכל השגרה של השנתיים האחרונות , החלטתי לחזור לעולם הגלובלי ולעסקי הבלוגים בכוחות מחודשים .
במהלך שבחרתי את הפריטים שירכיבו את האאוטפיט הנ"ל , שמתי לב שכל כל כל הפריטים בו הם דברים ישנים , חלקם מצאתי בארון של אמא , וחלקם מצאתי בנבכי חנויות יד שניה ( כולן חיפאיות! =] ) , מה שהופך אותו לעוד יותר מיוחד - כי באמת כנראה שאני לא אתקל באף אחת שלבושה כמוני , וגם יש משהו נורא יפה בעיניי שלמרות כל הנסיונות של רשתות האופנה לשחזר את ההיסטוריה ולשוות לבגדים מראה ישן - חדש , הרכבתי כאן אאוטפיט שהוא באמת סוג של אולד סקול אמיתי , וגם גרמתי לאמא שלי לחיוך כשלבשתי את המחוך המקסים שבתמונות .




מחוך וחצאית - מהארון של אמא , תיק - אינצ'ה יד שניה ,
נעליים - חנות יפה , חגורה - שוק הפשפשים בחיפה , פנינים - מתנה מסבתא
זהו קוראיי היקרים , מקווה לעמוד בהבטחתי ואכן לכתוב כאן לעיתים תכופות יותר ( בלאו הכי זהו עיסוקי היחיד בערך כרגע =] )
סופ"ש מהנה לכולם !