יום שני, 10 באוגוסט 2009

מקור ההשראה

לפני שבועיים לערך ביקרתי בתערוכת הבוגרים של שנקר , זאת מכיוון שכבר הרבה זמן אני חושבת בכיוון של לימודי עיצוב וכאלה , וחשבתי שזו הזדמנות נפלאה לטעום קצת יותר מהעולם המדהים הזה .
מהשניה הראשונה שנכנסנו למכללה , והדבר הראשון שניצב מול עיניי היה קיר הגרפיטי המגניב ( כן , זה שמופיע באתר חח) החלטתי שכאן אני רוצה ללמוד.
התחלנו את הסיור בקומה האחרונה , בתערוכה של מחלקת תקשורת חזותית והמשכנו למטה לשאר המחלקות .
העבודות רובן ככולן היו מקור ההשראה הכי גדול שנתקלתי בו עד כה . ממיצג למיצג ומקומה לקומה הבנתי יותר ויותר כמה שאני רוצה ללמוד עיצוב , ולא עוד מקצועי בנאלי כמו משפטים או מנהל עסקים .
במהלך היום רווי ההשראה הזה , התמלא ראשי בכל כך הרבה רעיונות יצירתיים החל באיך להפוך את השמלה הכל כך לא שימושית לפריט מדליק ופרקטי , וממשיך למחשבות מהפכניות על גאדג'טים שתמיד רציתי שיהיו לי .
המחלקות שאליהן הכי התחברתי היו עיצוב תעשייתי , עיצוב טקסטיל ועיצוב אופנה ( שאת התערוכה שלהם ראינו בקסטרו בסנטר בהמשך היום ).
כבר שבועיים עברו מאז , ועדיין מטרידה אותי הדילמה האם ללמוד מה שאני אוהבת או ללכת על בטוח ?
המשך שבוע מהנה ומלא השראה .





שמלה - מיס סלפרידג' , תיק - h&m , כפכפים - בירקנשטוק

יום שישי, 7 באוגוסט 2009

התחדשות ופריחה באוויר..


עם שחרורי מצה"ל הקרב ובא עלינו לטובה , צצים להם ניצנים חדשים של שאיפות , ביטוי עצמי , וחופש. הרבה חופש.
כל ההרגשה הזו של שינויים , התחדשות , סוף סוף לצאת מהמסגרת ולהיות אדם לעצמי , שעושה מה שטוב לו ומה שהוא אוהב , גורמים להכל להראותת קצת יותר שמח , ומשרים אווירה פרחונית ומלבבת על חיי היום היום המשעממים למדי.
זו גם הסיבה שהחלטתי להקנות לבלוג שלי מראה חדש וצבעוני יותר . רבים יסכימו איתי שאחרי שנתיים כל כך מונוטוניות , שברובן היו די שגרתיות , זו סיבה מספיק טובה לרצות כל כך לשנות אווירה - וכן , שלושה שבועות זה המוןןןןןן זמן מסתבר , כשכל כך מחכים למשהו , אז בינתיים אני מחדירה את פרצי הלבלוב שלי לתחומים הקטנים בחיי , עד שאוכל לקום כל בוקר וללבוש מה שבא לי ולשים איזה לק שבא לי וללכת לאן שבא לי ! ( קצת שטחי מצידי - התנצלותי מראש . )
מצפה לתגובות על העיצוב החדש , והמשך 3 שבועות (!! ) מהנים לכולנו .





חולצה - חנות יפה , חצאית - מנגו , תיק - h&m , משקפיים - urban outfitters




יום שבת, 1 באוגוסט 2009

...meant to be

כבר תקופה ארוכה שאני מחפשת אחר תיק "כמעט שאנל " , שימלא לי את החסר עד שאקנה לי אחד אמיתי .
אתמול הסתובבתי בשוק בדיזינגוף , מחפשת מציאה שווה בין המון המון חפצים חסרי שימוש כשפתאום ראיתי את התיק הנ"ל מונח על אחד השולחנות בשוק. לקחתי אותו לידי , התלבטתי אם הוא אכן עונה על ההגדרה של " כמעט שאנל " מבלי שייראה חיקוי זול ולא מוצלח . ( רק למען הפרוטוקול - הוא מעור אמיתי ! )
בעודי מתלבטת , שמתי לב שמישהי עומדת בפרצוף מתחנן ומנסה במלוא המרץ להתקשר למישהו . לאחר מספר שניות ניגשה אליי אותה בחורה ואמרה שהיא מחכה לחברה שלה שתבוא לראות את התיק הזה . על אף שהוא אכן נראה כמו סוג של חיקוי זול לשאנל , החלטתי שכנראה הוא צריך להיות שלי , ושאם לא אקח אותו עכשיו , הוא יהפוך לחלק מהמלתחה של אותה תל אביבית טיפוסית .
עם קצת ייסורי מצפון , נתתי למוכרת את הסכום הסמלי שביקשה עבור התיק והמשכתי בסיבובים .







סריג - טופשופ , חצאית - ישנה של אמא , גופייה שחורה - מנגו , תיק - שוק בדיזינגוף